همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

لغو ناگهانی کنفرانس خبری پیش از مراسم افتتاحیه/ خبرنگاران غافلگیر شدند!

ورزش

72797
لغو ناگهانی کنفرانس خبری پیش از مراسم افتتاحیه/ خبرنگاران غافلگیر شدند!

سازمان‌دهندگان المپیک ۲۰۲۴ پاریس بدون ارائه هیچ توضیحی نشست مطبوعاتی مرتبط با مراسم افتتاحیه این رویداد را ۲۰ دقیقه قبل از زمان‌بندی قبلی، لغو کردند.

به گزارش گروه ورزشی ایران آنلاین، روزنامه دیلی‌میل انگلیس نوشت که نشست مطبوعاتی که قرار بود در آستانه مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ با هدف ارائه توضیحات درباره این مراسم برگزار شود، بدون ارائه توضیح از جانب سازمان‌دهندگان لغو شده است. لغو نشست درست ۲۰ دقیقه قبل از زمان‌بندی اعلام‌شده، انجام گرفت!

دیلی‌میل نوشته است که دو تن از مدیران فنی کمیته سازمان‌دهی به‌منظور اعمال تغییرات در برنامه زمان‌بندی فراخوانده شده‌اند.

مقامات می‌گویند که به‌رغم «حمله خرابکارانه و آتش‌افروزی در شبکه ریلی فرانسه که به اختلال گسترده در حمل‌ونقل این کشور منجر شده است، مراسم افتتاحیه طبق برنامه برگزار خواهد شد. این در حالی است که کمتر از ۶ ساعت تا آغاز این مراسم زمان باقی مانده است.

خبرنگاران حاضر شده در مرکز رسانه‌ای اصلی بازی‌های المپیک درست ۴۵ دقیقه قبل از نشست خبری توماس جولی و تیری ریبول، از مدیران بخش نوآوری کمیته سازمان‌دهی، پیام لغ این نشست را در گروه «واتساپی» مشاهده کردند.

مراسم افتتاحیه المپیک پاریس همچنین تحت‌ تاثیر آب‌وهوای نامساعد قرار گرفته است. بارندگی شدید صبح امروز نگرانی‌های زیادی را درباره برگزاری مراسم افتتاحیه در کرانه رودخانه «سِن» ایجاد کرده است.

مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک برای نخستین بار در تاریخ این رویداد قرار است در فضای باز برگزار شود. هراس‌ها از مخاطرات امنیتی که ممکن است این رویداد گسترده را تهدید کند، مدت‌هاست که به چالش اصلی مقامات میزبان بدل شده است. این مراسم قرار است از ساعت ۲۱ امشب آغاز شود.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش