مدیر سینما در گفت‌وگو با «ایران آنلاین» مطرح کرد؛

۵ فیلم سینمایی محبوب در هفته اول مردادماه

بهار خسروی

بهار خسروی

فرهنگ

72930
۵ فیلم سینمایی محبوب در هفته اول مردادماه

محمد قنبری درباره فروش سینما در هفته اول مردادماه و ۵ فیلم سینمایی محبوب در گیشه توضیحاتی را ارائه کرده است.

محمد قنبری مدیر پردیس سینمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایران آنلاین درباره فروش سینما در هفته اول مردادماه گفت: در هفته اول مردادماه ۲ فیلم سینمایی «پول و پارتی» و «ساعت ۶ صبح» اکران شدند و بر پرده نسینما به نمایش در آمدند. همچنین افزایش دمای هوا و گرم‌تر شدن باعث افزایش فروش در سینماها و وضعیت بهتر شد. گرمی هوا خوشبختانه منجر به کم شدن مخاطب سینما نشد.

وی در ادامه افزود: از ۵ فیلم سینمایی روی پرده همچون «تگزاس ۳»، «خجالت نکش»، «یادگار جنوب»، «پول و پارتی» و «ساعت ۶ صبح» تاکنون استقبال خوبی شده است.

این مدیر سینما درباره جذب مخاطب و کشاندن علاقه‌مندان به سینما برای تماشای فیلم اظهار کرد: اصولا وقتی فیلم خوبی ساخته شود و به اکران برسد، افرادی که به تماشای آن نشستند برای دیگران هم تبلیغ می‌کنند تا این فیلم سینمایی خوب را از دست ندهند. کارگردانی خوب، بازی مناسب و قابل قبول و به خصوص فیلمنامه عواملی هستند که می‌توانند مخاطب را با سینما آشتی دهند. در این صورت مخاطب برای دیدن فیلم اکران شده برنامه ریزی می‌کند و به سینما می‌آید.

قنبری درباره ژانر موردعلاقه مخاطبان خاطرنشان کرد: در این چند سال اخیر فیلم‌های کمدی در راس فروش قرار داشتند و از آن‌ها استقبال خوبی شده است. بیشتر مردم برای فیلم‌هایی وقت می‌گذارند تا بخندند و فضای شادی را داشته باشند و برای همین بیشتر فیلم‌های طنز را برای تماشا انتخاب می‌کنند.

وی در پایان عنوان کرد: در هفته اول مردادماه فیلم سینمایی «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی فروش خوبی داشته و مخاطبان از آن استقبال کرده‌اند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار فرهنگ