نماینده مجلس:

مشورت رئیس جمهور با نمایندگان برای تشکیل کابینه؛ پزشکیان با تدبیر عمل می کند

سیاست

73493
مشورت رئیس جمهور با نمایندگان برای تشکیل کابینه؛ پزشکیان با تدبیر عمل می کند

نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که رئیس جمهور در تعیین اعضای کابینه از مشورت نمایندگان بهره برده و می برد، گفت: پزشکیان با تدبیر عمل می کند که این تدبیر باعث رای قاطع و خوب مجلس به وزرای پیشنهادی خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، رضا حاجی پور روز دوشنبه گفت: وفاق و همدلی خوبی بین نمایندگان مجلس و آقای پزشکیان به عنوان رئیس جمهور وجود دارد، دکتر پزشکیان از بدنه مجلس است.

وی افزود: آقای پزشکیان به ویژه در تعیین کابینه با تدبیر عمل می کند و از مشورت نمایندگان نیز بهره برده و می برد، مجلس به کابینه آقای پزشکیان رأی قاطع و خوبی خواهد داد تا کابینه دولت چهاردهم کار خود را با قدرت و قوت آغاز کند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس در امور مختلف به ویژه در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه در کنار دولت جدید خواهد بود و دولت را در مسیر حل مشکلات کشور یاری و همراهی خواهد کرد.

حاجی پور افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ اشاره داشتند امروز مهم‌ترین مسئله کشور اقتصاد است و مجلس آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات در این حوزه و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم همکاری کاملی با دولت داشته باشد.

حاجی پور خاطرنشان کرد: این همکاری و تعامل مجلس با دولت از رای اعتماد به کابینه شروع می‌شود و در موارد بعدی همچون بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم، همکاری در حوزه قانونگذاری و رفع موانع در این حوزه و ریل گذاری و دیگر موارد ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند باید از مجلس و دولت صدای واحد شنیده شود و رمز موفقیت ما نیز در همین وحدت، یکپارچگی و انسجام خواهد بود، در سایه این وحدت و انسجام است که کارها با قوت و قدرت پیش خواهد رفت.

نکته هشتم و پایانی رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان با ایشان در خصوص کار فوری و پیش روی مجلس یعنی رأی اعتماد به کابینه آقای پزشکیان بود.

ایشان تعیین هر چه زودتر کابینه بعد از انجام امور لازم را مفید و ضروری خواندند و گفتند: در این زمینه هم نمایندگان مجلس و هم رئیس‌جمهور منتخب و محترم، مسئولیت‌های سنگینی دارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خصوص ویژگی‌ها و معیارهای ضروری برای افرادی که وزیر و میدان‌دار اقتصاد، فرهنگ، سازندگی و تولید خواهند شد، گفتند: کسی را باید میدان‌دار کرد که امین، صادق، متدیّن و از بُن دندان معتقد به جمهوری اسلامی باشد.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: ایمان یک شاخص مهم است، امید به آینده و نگاه مثبت به افق شاخص مهم دیگر است و به کسانی که نگاهشان به افق تاریک است و معتقدند نمی‌شود کاری کرد، نمی‌توان مسئولیت‌های مهم و کلیدی داد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست