طرح تفصیلی شهریار بازنگری می شود

محمود غلامی

محمود غلامی

استان‌ها

73983
طرح تفصیلی شهریار بازنگری می شود

جلسه شورای معاونین شهرداری شهریار با تاکید بر بازنگری طرح تفصیلی شهر و ساماندهی صنوف مزاحم برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌ها ایران انلاین، علی ملکی شهردارشهریار در این جلسه که با حضور معاونان ، مشاوران وروسای سازمان ها برگزار شد با اشاره به اتمام دوره طرح تفصلی بر بازنگری طرح با هدف تقویت طرهای توسعه شهری ،ارتقاء خدمت رسانی ، تامین منافع عمومی  و جلب رضایت شهروندان تاکید کرد . وی افزود: رشد جمعیت و توسعه شهری نشینی نیامند ارتقاء سرانه ها،خدمات عمومی  و زیرساخت ها در حوزه مدیریت شهری است که امید است با واقع گرایی و توجه به مسایل اجتماعی ، فضایی و کالبدی شهر،فرایند بازنگری طرح تفصیلی تدوین گردد تا پاسخگوی نیازهای شهری و شهروندان باشد.
ملکی ساماندهی صنوف مزاحم شهر با هدف رعایت اصول بهداشتی و زیست محیطی، ترافیکی و سیمای شهری را ضروری دانست و ساماندهی مروغ فروشی ها در بلوار رسول اکرم و صنوف مزاحم در ورودی های شهر را از جمله مطالبات شهروندان دانست  که مدیریت شهری با مشارکت اصناف و کسبه  و طبق قانون ملزوم به انتقال این صنوف به میدان میوه و تره بار است.
اطلاع رسانی و مستندسازی پروژه های عمرانی و خدماتی به منظور پاسخگویی به شهروندان ،شفاف سازی وتبیین دستاوردهای مدیریت شهری و ایجاامید و اعتماد در میان شهروندان از دیگر مسایلی بود که مورد تاکید شهردار وشورای معاونین قرار گرفت.
برونسپاری فرهنگسراها ،تعیین تکلیف سهم شهرداری در پروژه های مشارکتی ، تعامل وهماهنگی با دستگاه ها درسند دار کردن املاک شهرداری ،ارتقاء خدمات رسانی ،جلب مشارکت و همکاری شهروندان ، تسریع در آماده سازی پروژه های عمرانی و خدماتی در هفته دولت ، تلاش واحدهای شهرداری در انجام دقیق و اصولی وظایف و ماموریت های ذاتی  و ارائه گزارش عملکردبه شهروندان و  راه اندازی و تجهیز اتوبوس فرهنگی از دیگر مصوبات شورای معاونین بود .ایران آنلاین
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها