سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به نقل از وزیر پیشنهادی کار:

ساز و کار صندوق‌های بازنشستگی نیازمند اصلاح است

سیاست

74068
ساز و کار صندوق‌های بازنشستگی نیازمند اصلاح است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اصلاح صندوق‌های بازنشستگی اشاره و یکی از راه‌های آن را تغییر سن بازنشستگی عنوان کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، ابراهیم رضایی در توضیح نشست امروز صبح سه‌شنبه( ۲۳ مردادماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای احمد میدری گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی میهمان امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس بود، آقای میدری یکی از بحران‌های اقتصادی و اجتماعی کشور را صندوق‌های بازنشستگی عنوان کرد که هزینه زیادی را به کشور تحمیل کرده و یکی از راه‌های بهبود شرایط آن را تغییر سن بازنشستگی دانست.

رضایی تصریح کرد: میدری بیان کرد که پزشکان در سایر کشورها حقوق ثابت دارند و بر اساس تعداد عمل حقوق دریافت نمی‌کنند. همچنین آمار بیکاری در کشور را حدود ۳ میلیون نفر عنوان کردند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با اشاره به دغدغه‌های اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در این نشست خاطرنشان کرد: حمایت از معلولان، رسیدگی به صندوق‌های بازنشستگی، مسئولیت پذیری وزارت کار در موضوع اشتغال، به کارگیری مدیران کارآمد در بخش‌های مختلف و فعال کردن واحدهای تولیدی تعطیل از جمله موارد ذکر شده توسط نمایندگان در این جلسه بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست