حزب الله: دشمن صهیونیستی نمی تواند از مجازات فرار کند

بین‌الملل

74282
حزب الله: دشمن صهیونیستی نمی تواند از مجازات فرار کند

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: دشمن صهیونیستی نمی تواند از مجازات جنایت های خود در لبنان فرار کند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، شیخ «علی دعموش» اضافه کرد: دورانی که اسرائیل بدون اینکه پاسخ مناسبی دریافت کند، جنایت می کرد، گذشت.

وی افزود: مقاومت بر سر عهد و پیمان خود برای پاسخ دادن به حمله به جنوب بیروت و ترور فرمانده بزرگ «فواد شکر» ثابت قدم ایستاده است.

دعموش اظهارداشت: تنش موجود در منطقه به سبب، اصرار دشمن اسرائیلی بر ادامه جنایت و جنگ و کشتار در نوار غزه است و این چیزی است که آمریکا از آن چشم پوشی می کند.

وی بیان کرد: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می کند که آمریکا را به درگیری با ایران و مقاومت بکشاند و آمریکا بهتر است به جای فشار بر ایران و حزب الله برای انصراف از انتقام، باید بر بنیامین نتانیاهو برای پایان دادن به جنایت هایش فشار وارد کند.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: هیچ فشار و تهدیدی نمی تواند ما را از پاسخ به جنایت های دشمن و ادامه یاری مردم غزه بازدارد.

دعموش اضافه کرد: نتانیاهو امروز فکر می کند می تواند با حمایت نامحدود نظامی، سیاسی، مالی و رسانه ای آمریکا و برخی از کشورهای غربی مانند انگلیس، آلمان و فرانسه هرجنایتی را انجام دهد و مجازات نشود.

وی افزود: این حمایت ها، دست اسرائیل را برای هرگونه جنایتی باز گذاشته است و هیچ واکنشی نیز از آنچه جامعه جهانی خوانده می شود، مشاهده نمی شود و این درحالی است که آمریکا و کشورهای غربی به کوچکترین بهانه ای علیه برخی کشورهای مخالف خود دست به تشکیل ائتلاف موسم به ضد تروریستی می زنند.

دعموش تصریح کرد: اوج نفاق آمریکایی ها آنجاست که خود را به شدت خواهان برقراری آتش بس در نوار غزه و مرزهای لبنان نشان می دهند و از سوی دیگر موشک ها و بمباهای کشنده را برای بمباران مردم غزه و لبنان در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهند.

وی گفت: مقاومت به دشمن اجازه نمی دهد که قواعد جدیدی را تحمیل کند و یا مقاومت را مجبور به انصراف از انتقام نماید زیرا این کار، دشمن را تشویق به ادامه جنایت و تجاوز خواهد کرد.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله بیان کرد: درصورتی که دشمن تنبیه نشود، به خود اجازه می دهد به هر کس و در هر جایی حمله کند به همین خاطر باید پاسخ دردناکی دریافت کند تا از ادامه این شیوه دست بردارد و به پذیرش قواعد پیش از تجاوز به ضاحیه جنوبی بیروت بازگردد.

دعموش با اشاره به رونمایی از شهر موشکی حزب الله گفت: این پیامی برای دشمن است که بداند آنچه از قدرت، امکانات و غافلگیری هایی که مقاومت در اختیار دارد بسیار بیشتر از تصور دشمن احمق است و هر گونه ماجراجویی در لبنان به شکستی سنگین و تلخ تر از شکست در جنگ ۳۳ روزه منجر خواهد شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل