احداث دو ایستگاه مترو در شهر قدس در آینده نزدیک

استان‌ها

74357
احداث دو ایستگاه مترو در شهر قدس در آینده نزدیک

طبق بررسی‌های کارگروه مهندسی ارزش، با مصوبه شورای اسلامی شهر احداث دو ایستگاه مترو در شهرقدس به تصویب رسیده ودر آینده نزدیک کلنگ آن به زمین زده می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، سعید ششگل نژاد رئیس شورای اسلامی شهرقدس درنشست خبری با اشاره به اهمیت حمل و نقل عمومی، کاهش ترافیک و رفاه و آسایش شهروندان از تصویب احداث مترودر شهرقدس خبرداد و اظهار داشت:طبق هماهنگی با شرکت حمل و نقل ریلی و دستگاه‌های شهرستانی، دو ایستگاه مترو درشهرقدس احداث می‌شود و شهرداری آماده ایفای تعهد۲۴ درصدی سهم خود در این حوزه است.

وی رشد بودجه شهرداری از رقم ۵۵۰ میلیارد تومان به ۲۸۵۰ میلیارد تومان در شورای دوره ششم و سهم ۶۰ درصدی از این بودجه در حوزه عمرانی را نشان از تلاش و عزم شورای شهر و مدیریت شهر در جهت ارتقاء خدمت‌رسانی و توسعه و عمران شهری دانست.

ششگل نژاد توسعه اماکن ورزشی، ارتقاء سرانه، احداث سالن ورزشی سرپوشیده ۵ هزارنفری، توسعه، تجهیز و نوسازی استادیوم ۲۵ هزاری نفری شهداء شهرقدس را نمونه‌ای از تلاش مدیریت شهری در جهت رضایت‌مندی شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان در جهت تامین ورزش عمومی و قهرمانی دانست و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته شاهدانقلاب ورزشی در این شهر هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس ادامه داد: طبق هماهنگی و طی قراردادی باشگاه استقلال از استادیوم ورزشی شهر قدس استفاده کرده و این استادیوم با توجه به داشتن استانداردهای لازم و تاییدیه فداسیون فوتبال، آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر و حتی مسابقات آسیایی است. احداث هتل، تجهیز زمین به چمن طبیعی و توسعه و تقویت رشته‌های مختلف ورزشی، زمینه احداث دهکده ورزشی را فراهم می‌کند.

وی کاهش تخلفات ساختمانی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز از ۸۰ هزار متر مربع به یک‌دهم، تعریض معابر و رفع گره‌های ترافیکی، اصلاح طرح تفصیلی، تشویق برای نوسازی بافت‌های فرسوده شهری، نصب دوربین‌های پایش تصویری، برون‌سپاری فرهنگسراها، تقویت و توسعه خدمات الکترونیکی با هدف ارتقاء سلامت اداری، تامین روشنایی معابر، تجهیز شهر به فیبر نوری و توسعه ارتباطات را از دیگر خدماتی دانست که با تلاش و هماهنگی مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری عملیاتی شده و با مشارکت و همکاری شهروندان ادامه دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها