نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

حضور هم سلایق در کابینه چهاردهم به معنای «وفاق ملی» است

سیاست

74367
حضور هم سلایق در کابینه چهاردهم به معنای «وفاق ملی» است

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، حضور همه سلایق در کابینه دولت چهاردهم را به معنای «وفاق ملی»دانست و گفت: رئیس جمهوری قصد دارد از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کشور برای حل و فصل امور استفاده کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، هادی هاشمی‌نیا در جلسه علنی عصر شنبه -۲۷ مردادماه- مجلس شورای اسلامی با استفاده از بخشی از زمانی که رئیس جمهور در اختیار نمایندگان گذاشت در موافقت با کلیات بررسی برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم خطاب به نمایندگان گفت: منش و رفتار رئیس جمهور در شعارهای انتخاباتی و عمل که کابینه را معرفی کرد نشان داد که صادق و منصف و عادل است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما به دنبال حلقه مفقوده‌ای می‌گردیم که وفاق ملی را به هم پیوند بزنیم؛ به‌دنبال همصدایی، همگرایی برای پیشبرد اهداف جامعه هستیم، ما نماینده مردم هستیم و تلاش می‌کنیم که مشکلات مردم رفع و حل و فصل شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس عنوان کرد: رئیس جمهور گشایشی نو در سیاست و اخلاق بنا نهاد که در کابینه‌های قبلی این طریق و روش نبود، ما باید این روز را مبارک بدانیم زیرا در این روز مبارک به فرموده رهبر فرزانه انقلاب بین مجلس و دولت اتحادی شکل گرفت تا وفاق ملی ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور به تاسی از مولی‌یمان علی (ع) در پی رضایت خدا و خلق خداست و باید تلاش کنیم موفق شود زیرا موفقیت او موفقیت ملت ایران است.

هاشمی‌نیا ادامه داد: معرفی بانوی ارزشمند برای تصدی وزارتخانه نشانه این است که به توانمندی بانوان اعتقاد دارد و این کار ارزشمندی است؛ خانم صادق فردی پاکدست و فرزند شهید است و تجربه کافی را در این زمینه دارد. آقای پاکنژاد از دل وزارت نفت آمده و در این کار متخصص است و می‌تواند در تولید، فروش و توزیع ناترازی موجود را رفع کند.

عضو کمیسیون کشاورزی افزود: آقای کاظمی از بدنه آموزش و پرورش است چم و خم این وزارتخانه بزرگ را می‌شناسد و می‌داند چه کاری باید انجام دهد. شناخت دارد که نهضتی‌ها، خرید خدمت‌ها، پیش دبستانی‌ها و تمام نیروهایی که رسمی و غیر رسمی هستند چگونه کار می‌کنند و چگونه باید این امور را این امور را حل و فصل کند.

هاشمی‌نیا بیان کرد: سردار مومنی فردی متدین و متعادل است رابطه حسنه‌ای با نمایندگان دولت دارد و ما باور داریم که در تعامل خواهد بود و این خود خصیصه خوبی برای وزارت کشور است.

وی گفت: عبدالناصر ناصر همتی در اقتصاد خبره است اجازه دهیم که شورای هماهنگی اقتصادی را فعال کند و ارزش پول ملی را ارتقا بدهد. آقای نوری که از بدو تولد تا به امروز در حوزه کشاورزی بوده یعنی کشاورزاده است و در این کار تخصص دارد.

هاشمی‌نیا با تاکید بر اینکه باید از پیش‌داوری و قضاوت عجولانه بپرهیزیم، تصریح کرد: رئیس‌جمهوری از همه سلایق در کابینه استفاده کرده که به معنای وفاق ملی است، با این وسعت دید یعنی اینکه رئیس جمهوری قصد دارد از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها برای حل و فصل امور استفاده کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نباید کاسه داغتر از آش باشیم مگر رهبر فرزانه انقلاب نفرمودند که دولت را همراهی کنید. بنابراین کسانی که معرفی کردند حتماً شاخصه‌ها و توانمندی‌هایی دارند که می‌توانند مسائل و مشکلات را حل و فصل کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست