با هدف کاهش آلاینده‌ها؛ پتروشیمی سبلان به دنبال اجرای پروژه Steamize فلر

استان‌ها

74561
با هدف کاهش آلاینده‌ها؛ پتروشیمی سبلان به دنبال اجرای پروژه Steamize فلر

پتروشیمی سبلان با هدف کاهش قابل توجه آلاینده‌ها و بهینه‌سازی فرآیندهای ایمنی و فلرینگ، پروژه Steamize فلر را اجرا می‌کند.

به گزارش گروه استان‌ها ایران آنلاین، در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، فلرینگ یک روش ایمنی مهم است که برای سوزاندن آلاینده‌های حاصل از فرآیندهای تولیدی، جلوگیری از افزایش فشار و محافظت از تجهیزات در برابر آسیب‌های احتمالی استفاده می‌شود.

این گازها اغلب شامل هیدروکربن‌ها، هیدروژن، سولفید هیدروژن و سایر ترکیبات هستند که در صورت آزادسازی بدون کنترل، می‌توانند خطرات زیست محیطی و ایمنی ایجاد کنند.

از این رو پتروشیمی سبلان پروژه Steamize فلر را به عنوان یک اقدام مهم و استراتژیک برای بهبود عملکرد زیست‌محیطی و ایمنی فرآیند، با هدف کاهش قابل توجه آلاینده‌ها و بهینه‌سازی فرآیندهای ایمنی و فلرینگ، اجرا خواهد کرد.

کاهش دوده و آلاینده‌ها، بهبود کارایی احتراق، کاهش مصرف سوخت کمکی، بهبود شرایط عملیاتی و ایمنی و تطابق با مقررات زیست‌محیطی از جمله مزایا و اهداف این پروژه است.

همچنین استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در این پروژه، بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های عملیاتی را به همراه خواهد داشت که این اقدام نه تنها به تحقق اهداف توسعه پایدار شرکت کمک می‌کند بلکه بهبود مستمر و ارتقای استانداردهای زیست‌محیطی و ایمنی را نیز نشان می‌دهد که پتروشیمی سبلان به تحقق آن متعهد است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها