تحولی نوین در صنعت گردشگری کیش

استان‌ها

74652
تحولی نوین در صنعت گردشگری کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ازراه اندازی سامانه جامع گردشگری خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، رحیم سرهنگی در خصوص اهمیت راه‌اندازی سامانه جامع گردشگری bezanberimkish.com اظهار داشت: جزیره کیش به عنوان یک برند باید با ارائه خدمات و محصول با ارزش، حس اعتماد گردشگران را حفظ وتقویت کند و این موضوعی است که به دلیل عدم انطباق کیفی و کمی خدمات گردشگری با هزینه پرداختی باعث نارضایتی و بی‌اعتمادی گردشگران شده بود. به همین منظور و در راستای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر و رضایت‌مندی گردشگران از تفریحات متنوع در این جزیره سامانه جامع گردشگری کیش راه‌اندازی شد.

وی هدف از راه‌اندازی این سامانه را ارائه مشوق‌های مختلف به گردشگردان و افزایش جذب آن‌ها، خدمتی نوین در تهیه بلیط تفریحات متنوع و استفاده از جاذبه‌های توریستی، کوتاه شدن دست دلالان از سفره خدمات‌دهندگان تفریحات دریایی و سایر تفریحات و گردشگران عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: گردشگران و مسافران می‌توانند با ورود به سامانه فروش بلیت و مشاهده خدمات کلوپ‌های دریایی نسبت به خرید خدمات تفریحاتی اقدام کنند. راه‌اندازی این سامانه باعث شفاف شدن قیمت‌ها شده و گردشگران می‌توانند نسبت به هزینه‌ها و تعداد تفریحات قابل استفاده برنامه‌ریزی کرده و با آگاهی از قیمت‌ها به این جزیره سفر کنند.

سرهنگی عنوان کرد: سامانه فروش بلیط جامع گردشگری با توجه به نیاز گردشگران در فصل گرم تابستان به استفاده از تفریحات دریایی و آبی درنخستین فاز، اقدام به فروش بلیط تفریحات دریایی کیش کرده است.

وی همچنین با اشاره به مزایای این طرح گفت: مدیریت نرخ عرضه بلیط‌های تفریحات دریایی، مدیریت سفر و هزینه‌ها، سهولت دسترسی، امکان نظارت مستمر، درجه‌بندی کیفی و کمی خدمات ارائه شده از نگاه مشتریان و عرضه خدمات با نرخ واقعی و بدون واسطه از مزایای این طرح است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مطرح کرد: هوشمندسازی فروش بلیط تفریحات، حلقه مفقوده گردشگری این جزیره بود که با راه‌اندازی سامانه جامع گردشگری تحولی نوین در صنعت گردشگری و تهیه بلیط تفریحات در این جزیره را رقم زد که دستاورد آن باعث افزایش اعتماد بیشتر برای گردشگران و رقابت در کیفیت ارائه خدمات از سوی کلوپ داران خواهد شد.

سرهنگی همچنین گفت: بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش این سامانه را رصد خواهد کرد و‌ سلامت این طرح به صورت مداوم پایش و رقابت‌های قیمتی و دلالی جای خود را به رقابت‌های کیفی خواهد داد

وی مزیت دیگر سامانه جامع گردشگری را کمک به رونق کلوپ‌داران تفریحات دریایی عنوان کرد و افزود: یک درصد از درآمد تفریحات دریایی کیش به کنسرسیوم توسعه گردشگری جزیره کیش و ۳ درصد به جامعه کلوپ داران تفریحات دریایی اختصاص می‌یابد تا در زمینه تبلیغات و برگزاری رویدادهای آبی و تفریحی گردشگری هزینه شود تا بتوانند خدمات با کیفیت‌تری به گردشگران ارائه نمایند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درپایان ابرازامیدواری کرد: تعمیم این طرح به دیگر حوزه‌های گردشگری منجربه رضایت‌مندی بیشتر گردشگران از کلیه خدمات و جذب توریست در این جزیره گردد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها