برخورد اتوبوس اتباع افغان در سبزوار با تیر برق

استان‌ها

74669
برخورد اتوبوس اتباع افغان در سبزوار با تیر برق

برخورد اتوبوس اتباع افغان با تیر برق در سبزوار چند مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، سرهنگ اکبر محمدزاده فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز برخورد اتوبوس مسافربری تهران_ مشهد در کیلومتر سه سبزوار با تیر چراغ برق ۷ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: در پی کسب خبر مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در کیلومتر سه سبزوار بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری تهران_ مشهد بعد از میدان مشاهیر کیلومتر سه سبزوار به دلایل نامعلومی از جاده منحرف و پس از برخورد با تیر برق در کنار جاده متوقف شده است.

سرهنگ محمدزاده تصریح کرد: در این حادثه رانندگی ۶ تن از مسافران به همراه راننده مصدوم که بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس‌راه در دست بررسی است از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز این‌گونه حوادث جلوگیری کنند.

سرهنگ قاسم نوری فرمانده پلیس راه سبزوار در همین خصوص نیز با بیان اینکه این اتوبوس حامل اتباع افغانستانی بوده که در مسیر  غرب سبزوار دچار انحراف شده بود، افزود: دلیل بروز این سانحه خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس عنوان شده است.


انتهای پیام/
منبع: ایسنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها