درخواست معاون حقوقی رئیس جمهور از زائران اربعین حسینی

سیاست

74755
درخواست معاون حقوقی رئیس جمهور از زائران اربعین حسینی

معاون حقوقی رئیس جمهور از زائران اربعین حسینی خواست که در جریان راهپیمایی اربعین، یاد مردم فلسطین و کودکان غزه باشند و یاد آنها را گرامی بدارند.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در گفت و گو با رادیو اربعین با اشاره به اهمیت راهپیمایی اربعین در گسترش وفاق بین تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان در بخشی از صحبت‌های خود گفت: وجه مشترک همه ایرانی‌ها این است که همگی عاشق امام حسین (ع) هستیم و در این ایام دوست داشتیم که در مسیر این راهپیمایی حضور پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه از زائران اربعین حسینی می‌خواهم حتما در جریان این راهپیمایی یاد شهدای غزه و مردم فلسطین را گرامی بدارند و همبستگی خود را با آنها اعلام کنند، ادامه داد: حسن تقارن تشکیل دولت وفاق ملی با ایام سوگواری امام حسین (ع) را به فال نیک می‌گیریم و از همه مردم به خصوص زائران اربعین حسینی می‌خواهیم دعا کنند که در این فضای وفاق ملی، دولت با همکاری سایر قوا، پشتوانه ملت و هدایت‌های مقام معظم رهبری بتواند راه توسعه کشور را هموار کند، به وعده‌های خود جامعه عمل بپوشاند و بتواند خالصانه به مردم خدمت کند.

معاون رئیس جمهور همچنین از زائران اربعین حسینی خواست که نایب الزیاره امام خمینی (ع)، شهدا و یاران انقلاب باشند و در این ارتباط افزود: هرچه داریم از شهدا و امام خمینی (ره) است.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست