آغاز همایش استانداران سراسر کشور با حضور وزیر کشور

جامعه

74944
آغاز همایش استانداران سراسر کشور با حضور وزیر کشور

همایش استانداران سراسر کشور با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین، همایش استانداران سراسر کشور روز دوشنبه - ۵ شهریور- با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور آغاز شد.
 

برای رفع کمبود کلاس و معلم تلاش می‌کنیم

علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم درباره تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس گفت: در کشور شخصیتی چون آقای مومنی کم داریم که با وجود اینکه در ابعاد دیگر سرآمد هستند در این حوزه بسیار حساس بوده و دقت زیادی دارند و وقت بیشتری را در این حوزه صرف کردند. 

وی گفت: حضور آقای مومنی در وزارت کشور در این برهه تاریخی غنیمت است و می تواند راهگشای بسیاری از مسائل و چالش ها باشد.

کاظمی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک دستگاه فراملی و فرادستگاهی است، گفت: به مسائل آموزش و پرورش باید توجه کنیم زیرا آموزش و پرورش بزرگترین فصل مشترک دولت و ملت است.

کاظمی گفت: آموزش و پرورش تمام پیام‌های دولت و حاکمیت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌تواند به جامعه مخاطب خود منتقل کند. کوچکترین مساله در این حوزه می‌تواند به بحران تبدیل شود بنابراین توجه به آموزش و پرورش باید بیشتر شود.

ویر آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر تمام هم و غم ما بازگشایی آرام، ایمن و کم دغدغه است، گفت: البته اکنون از کمبود نیرو و فضای آموزشی و کمبود اعتبارات رنج می بریم.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش با دو  کمبود روبه‌رو هستیم، خاطرنشان کرد: اول کمبود نیروی انسانی برابر با استانداردهای موجود و دوم کمبود کلاس معلم که برای آموزش و پرورش است که تلاش می کنیم به بهترین شکل ممکن حتی در استان هایی که چالش داریم، این هر ۲ کمبود کلاس و معلم برطرف شود.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه