تمرکز بر اقتصاد در موج جدید تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا

بین‌الملل

74972
تمرکز بر اقتصاد در موج جدید تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا

اقتصاد کانون موج جدید تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا است که در هفته جاری از رسانه های این کشور پخش می شود. در این تبلیغات دونالد ترامپ و کامالا هریس نامزدهای جمهوریخواهان و دمکرات ها در این انتخابات و متحدانشان پیام‌های متضادی درباره علائم هشدار و فرصت‌های اقتصادی ارائه می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، یکی از آگهی‌های جدید ستاد دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا که پخش آن از صبح امروز در آریزونا آغاز شد، کلیپ‌هایی از کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور کنونی این کشور است که نگرانی‌های خود را در مورد افزایش قیمت‌ها ابراز می‌کرد.

در این کلیپ ها هریس می‌گوید: «بایدنومیکس(طرح اقتصادی بایدن) موثر بوده است.» هدف پخش این کلیپ ها از سوی ستاد ترامپ، ارتباط دادن هریس با طرح های بایدن و در نتیجه جلب توجه مخالفا مدیریت اقتصاد توسط بایدن است.

هریس در کلیپ‌های افتتاحیه می‌گوید: «قیمت‌های روزانه مانند غذا، اجاره، بنزین و حتی لباس مدرسه بسیار بالا است. »

وی در کلیپ بعدی می گوید: «به این می گویند: طرح اقتصادی بایدن.»

در همین حال، ستاد لنتخاباتی هریس شروع به پخش یک آگهی جدید ابتدا در جورجیا کرده ست ، که به طور مشابه بر پیام‌های اقتصادی متمرکز بود، که بازتاب پیشنهاد هریس برای «اقتصاد بر مبنای فرصت» بود.

وی گفت:« من معتقدم خانواده‌های طبقه متوسط مانند خانواده‌ای که من در آن بزرگ شدم، راه‌حل‌های منطقی برای اقتصاد می‌خواهند. آنها قیمت های پایین تر و مالیات کمتر می خواهند. من معتقدم که مردم تنها انتظار به نتیجه رسیدن را ندارند بلکه می خواهند جلوتر بروند. ما باید یک اقتصاد بر مبنای فرصت ایجاد کنیم که در آن همه فرصتی برای دریافت وام خودرو، خرید خانه، راه اندازی کسب و کار داشته باشند.»

هریس در پایان آگهی، می‌گوید: «اما بیشتر از همه، این که به جای تمرکز بر سیاست گذشته، باید به آینده فکر کنیم».

این پیامی است که هریس و متحدانش به طور فزاینده‌ای در تبلیغات خود از آن استفاده کرده اند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل