گرما ادارات و بانک‌های استان مرکزی را تعطیل کرد

استان‌ها

75115
گرما ادارات و بانک‌های استان مرکزی را تعطیل کرد

معاون استاندار مرکزی گفت: ادارات و بانک‌های استان مرکزی فردا تعطیل است.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، سیدمجتبی آل یاسین پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تعطیلی ادارات و بانک‌های استان مرکزی فردا، پنجشنبه ۸ شهریور خبر داد و اظهار داشت: این روزها شاهد تشدید و تداوم موج گرما در استان هستیم که همین امر ضرورت مدیریت مصرف برق در کشور و به تبع آن در استان مرکزی را چند برابر ساخته است.

وی افزود: در این راستا و به‌ منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان مرکزی به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکز درمانی، شعب مرکزی یا منتخب بانک‌ها و بیمه‌ها و مراکزی که دارای نوبت کاری هستندفردا پنج‌شنبه هشتم شهریور تعطیل هستند.

آل یاسین تصریح کرد: در کنار این موارد، کلاس‌های تمامی مؤسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیر‌دولتی و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد بود تا بتوانیم صرفه جویی خوبی در حوزه انرژی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود عموم مشترکین برق، همراهی لازم را به‌منظور مدیریت مصرف انرژی به‌ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند، چرا که تمام تلاش صورت گرفته عبور از پیک صرف بدون وجود خاموشی و مشکل برای شهروندان است.


انتهای پیام/
منبع: تسنیم
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها