رئیس جمهور: توافقات راهبردی بین ایران و ترکمنستان صورت گرفت

سیاست

75148
رئیس جمهور: توافقات راهبردی بین ایران و ترکمنستان صورت گرفت

رئیس جمهور گفت: توافقات راهبردی میان ایران و ترکمنستان صورت گرفت که ان شاءالله این توافقات منجر به گسترش همکاری‌های فی مابین شود.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، دکتر مسعود پزشکیان در نشست خبری مشترک با «قربانقلی بردی‌محمداف» رهبر ملی ترکمنستان اظهار داشت: امروز روز مبارکی برای ما بود که در خدمت رهبر ملی کشور ترکمنستان بودیم و گفت‌وگوی خوب و موثری بین ما صورت گرفت.

وی افزود: توافقات راهبردی میان ما و ترکمنستان به امضا رسید و امیدواریم که این ارتباطات و توافقات منجر به گسترش همکاری فی مابین در سایر زمینه‌های همکاری شود.

وی اظهار داشت: امیدواریم رهبر عزیز ترکمنستان ایام خوبی را در ایران سپری کنند و ان شاءالله در زمان بسیار نزدیکی در عشق آباد با ایشان دیدار خواهیم داشت و آنچه را نوشتیم را به صورت عملیاتی دنبال خواهیم کرد.

 «قربانقلی بردی‌محمداف» به منظور دیدار با مقامات رسمی کشورمان صبح چهارشنبه ۷ شهریور۱۴۰۳ وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال رسمی خانم «فرزانه صادق مالواجرد» وزیر راه، مسکن و شهرسازی قرار گرفت.

همچنین امروز مراسم امضای اسناد همکاری میان ایران و ترکمنستان با حضور «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور کشورمان و «قربانقلی بردی‌محمداف» رهبر ملی این کشور برگزار شد و طی این مراسم چهار سند همکاری میان دو کشور به امضا رسید.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست