معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش خبرداد:

برگزاری یازدهمین جشنواره های سرود نغمه های بهشتی و و شعر باروت عشق ۳

فرهنگ

75323
برگزاری یازدهمین جشنواره های سرود نغمه های بهشتی و و شعر باروت عشق 3

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی از برگزاری جشنواره های سرود نغمه های بهشتی ۱۱ و شعر باروت عشق۳ خبر داد و گفت: یازدهمین جشنواره های سرود نغمه های بهشتی و شعر باروت عشق۳ با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای موجود در ارتش برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایران آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش از برگزاری جشنواره های سرود نغمه‍های بهشتی ۱۱  و شعر باروت عشق۳ خبر داد و گفت: یازدهمین جشنواره های سرود نغمه های بهشتی و شعر باروت عشق3 با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای موجود در ارتش، پرکردن اوقات فراغت فرزندان کارکنان ارتش، به تصویر کشیدن فرهنگ انقلابی و جهاد حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس و همچنین نمایش از خودگذشتگی‍ها و رشادت‍های غیورمردان ارتشی برای نسل جوان بعد از جنگ، از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه در بخش کارکنان پایور، وظیفه و فرزندان کارکنان ارتش در سالن الماس ایرانیان برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به آثار راه یافته به این جشنواره افزود: تعداد ۱۱۷ سرود در بخش گروهی و ۸۲ اثر در بخش تک‌خوانی مورد ارزیابی اولیه قرار گرفت و از این تعداد ۳۰ اثر در بخش گروهی و ۶۰ اثر در بخش تک‌خوانی به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.
معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش با اشاره به موضوعات مطرح شده در این جشنواره تصریح کرد: موضوعات اشعار و سرودهای مطرح شده در این جشنواره عبارتند از؛ تبیین اندیشه‍های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شهادت و ایثار، ارتش انقلابی، حجاب، ارتش مردمی، مقاومت و دفاع مقدس.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر نغمه های بهشتی و سرود باروت عشق3، دوشنبه ۱۹ شهریورماه 1403 در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار خواهد شد


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار فرهنگ