ادامه فعالیت کشتی کروز؛ امیرکبیر در کیش می‌ماند

استان‌ها

75372
ادامه فعالیت کشتی کروز؛ امیرکبیر در کیش می‌ماند

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به مشکلات پیش آمده برای فعالیت کشتی(کروز) تفریحی امیرکبیر در این جزیره گفت: مذاکرات لازم در این زمینه انجام شده و این کشتی در کیش می‌ماند.

به گزارش گروه استان‌ها ایران آنلاین، مهدی ذوقی به مطالب مطرح شده از سوی مالک کشتی تفریحی امیرکبیر مبنی بر ترک کیش و انتقال آن به جزیره قشم اشاره کرد و افزود: با مذاکراتی که در این زمینه صورت گرفته، مالک کشتی اعلام کرده است که خدمت‌رسانی به گردشگران در این جزیره ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: رتبه‌بندی گردشگری جزیره کیش بسیاری از مشکلات این حوزه را رفع می‌کند و در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها برای حمایت از صنعت گردشگری استفاده می‌کنیم.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه برای رفع مشکلات حوزه گردشگری نیازمند همکاری پیشکسوتان و صاحبنظران این حوزه هستیم، افزود: به سایر پرونده‌های مشابه موجود در حوزه گردشگری نیز ورود کردیم و نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

ذوقی، مردمی‌سازی مدیریت گردشگری را از اولویت‌های این معاونت در منطقه آزاد کیش برشمرد و خواستار ایجاد همدلی و همکاری میان همه صنوف برای غلبه بر مشکلات موجود در این حوزه شد.

خبر توقف فعالیت کشتی امیرکبیر در جزیره کیش و صحبت‌هایی درباره احتمال انتقال آن به جزیره قشم، در روزهای اخیر بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت.

کشتی امیر کبیر کیش، یکی از بهترین کشتی‌های تفریحی کروز در جزیره و حتی ایران است؛ این کشتی با داشتن سه سالن مجهز، دارای چهار طبقه است و ظرفیت میزبانی از ۷۰۰ گردشگر دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها