پزشکیان: مردم را باید از برنامه‌های اقتصادی آگاه کنیم

سیاست

75408
پزشکیان: مردم را باید از برنامه‌های اقتصادی آگاه کنیم

رئیس جمهور با بیان اینکه رضایت مردم اصل است،گفت: باید مردم را آگاه کنیم که چه مداخلاتی باید در عرصه اقتصادی صورت گیرد و طبیعتا نیاز به چه جراحی‌هایی هست که کشور از این وضعیت خارج شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایران آنلاین، مسعود پزشکیان امروز(سه‌شنبه) در جمع فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی با اشاره به مطالبی که از سوی فعالان اقتصادی بیان شد، گفت: مشکلاتی که گفتید، ما بی تقصیر هستیم و وارث این اوضاع شده‌ایم، ما نهایت با کمک شما و مشارکت مردم پیش خواهیم رفت.
 
وی با بیان اینکه رضایت مردم اصل است، اظهار کرد: باید با مردم صحبت کرد و اگر مردم بدانند که مصلحت در چیست، قطعا خواهند پذیرفت.
 
رئیس‌جمهور تاکید کرد: باید مردم را آگاه کنیم که چه مداخلاتی باید در عرصه اقتصادی صورت گیرد و طبیعتا نیاز به چه جراحی‌هایی هست که کشور از این وضعیت خارج شود. قدم اول ما رضایت مردم است، وقتی خدمت درست ارائه دهیم و مردم این احساس را داشته باشند که حرفشان را می‌شنویم و دغدغه آنها را داریم، رضایت خواهند داشت.
 
پزشکیان افزود: هر مداخله‌ای که انجام می‌دهیم با مردم گفتگو می‌کنیم و مردم را با خود همراه خواهیم کرد و بعد آن را انجام می‌دهیم.
 
وی تصریح کرد:یکی از روحانیون به من گفت که نظرت درباره حکومت پارلمانی چیست؟ گفتم چرا حکومت اسلامی تشکیل ندهیم؟ نامه امام علی(ع) به مالک اشتر را جلوی خود بگذارید و براساس آن اقدام کنید. 
 
رئیس‌جمهور گفت: در قدیم استانداری‌ها اختیار داشتند و به مرکز پول هم می‌دادند اما الان همه پول می‌خواهند. نباید اینطور باشد که یک عده آن بالا بنشینند و بگویند ما عقل کل هستیم و برای بقیه تصمیم بگیرند.
 
پزشکیان با بیان اینکه من امروز رئیس‌جمهور شده‌ام اما همان آدم گذشته هستم، تاکید کرد: اگر اختیار به افراد در استان‌ها بدهیم می‌توانند مملکت را به خوبی اداره کنند، اما باید نقشه داشته باشیم. اختیار بدون نقشه یعنی هرج و مرج. باید نقشه راه را مشخص کنیم و در مراکز، استان‌ها هم بدانند که باید در همان مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست