اسکان بیش از ۶۰ هزار زائر در شب شهادت امام رضا(ع) تامین شد

استان‌ها

75431
اسکان بیش از ۶۰ هزار زائر در شب شهادت امام رضا(ع) تامین شد

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: اوج اسکان ما در شب شهادت حضرت رضا(ع) بود که حدود ۴۲ مرکز با ظرفیت بیش از ۶۰ هزار نفر فراهم شد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، سیدجلیل بامشکی در خصوص شرایط اسکان زائران به مناسبت شهادت حضرت رضا (ع) اظهار کرد: همانطور که می‌دانید ما در گام نخست ۴۹ مرکز با ظرفیت ۶۳ هزار نفر شب مهیا کرده بودیم که در روزهای پایانی توانستیم این ظرفیت را به ۵۱ مرکز با ظرفیت ۶۷ هزار نفر شب افزایش دهیم‌.

وی خاطرنشان کرد: اوج اسکان ما در شب شهادت حضرت رضا(ع) بود که حدود ۴۲ مرکز با ظرفیت بیش از ۶۰ هزار نفر را برای اسکان فراهم کردیم. ظرفیت برخی از مراکز تکمیل نشد اما اسکان داشتیم و سعی کردیم این خدمات‌رسانی انجام شود.

بامشکی یادآور شد: در مراکز اسکان موقت و اضطراری مشهد روز گذشته تعداد ۵۴ هزار و ۹۵۳ نفر زائر اسکان داده شده‌اند. همچنین جمع کل آمار اسکان شهرداری از ابتدای دهه پایانی صفر تاکنون ۱۳۷ هزار و ۷۶ نفر بوده است.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد اضافه کرد: تمام تیم شهرداری مشهد آماده‌باش هستند و تا زمانی که زائران در مشهد حضور داشته باشند ما آمادگی کامل را داریم تا خدمات‌رسانی خوبی برای زائران داشته باشیم.


انتهای پیام/
منبع: ایسنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها