اعطای بیش از ۳۰ هزار جایزه به دارندگان حساب‌های قرض الحسنه بانک سینا

استان‌ها

75472
اعطای بیش از ۳۰ هزار جایزه به دارندگان حساب‌های قرض الحسنه بانک سینا

مدیر بانک سینا در منطقه خراسان گفت: در هشتمین دوره قرعه کشی بانک سینا، بیش از ۳۰ هزار جایزه گوناگون به ارزش ۶۷۵ میلیارد ریال به قید قرعه به مشتریان اهدا خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها ایران آنلاین، سیامک شمسایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بانک سینا در مشهدمقدس دارای ۱۳ شعبه فعال است که پاسخگوی نیاز زائران و مجاوران حریم رضوی می‌باشند. شمسایی عنوان کرد: سیاست‌های بانک سینا که سهامداران اصلی‌‎اش بنیاد مستضعفان و صندوق توسعه ملی هستند، این است که علاوه بر اعطای تسهیلات به واحد‌های صنعتی، اشخاص حقیقی و حقوقی، در امور عام‌المنفعه نیز حضور فعال داشته باشد. وی افزود: احداث مدارس در مناطق محروم کشور با هدف ایجاد فضای آموزشی برای کودکان مناطق کم‌برخوردار و همچنین اهدای آمبولانس به مناطقی که نیازمند زیرساخت‌های بهداشتی هستند از جمله این فعالیت‌ها بوده است. 

مدیر بانک سینا منطقه خراسان بیان کرد: یکی از اقدامات مهم بانک سینا برای تشویق و ترغیب مشتریان به این سنت نیکو، برگزاری جشنواره قرعه کشی مختص به حساب‌های قرض‌الحسنه است.

وی ادامه داد: بانک سینا در سال جاری ۱۵۸ فقره وام ازدواج، ۱۳۰ فقره وام فرزندآوری و ۲۰۶ فقره وام ودیعه مسکن در خراسان رضوی اعطا کرده است و در حال حاضر صف وام ازدواج در این استان وجود ندارد.
وی گفت: به منظور امکان بهره مندی صاحبان سپرده قرض الحسنه ارزی از مزایای قرعه کشی، مقرر گردید، نرخ متناظر ارز مربوطه در تاریخ ۱۴۰۳/۶/۳۱ (با رعایت حداقل موجودی یک میلیون ریال ) ملاک عمل قرار می‌گیرد. شمسایی اضافه کرد: تاکنون ۲۱ فقره وام مربوط به شرکت‌های دانش بنیان با رقمی معادل ۴۷۸ میلیارد ریال پرداخت شده است.

شمسایی عنوان کرد: در اجرای ماده ۹ دستورالعمل اعطای جوایز قرض الحسنه، درصورت تعلق جایزه به چند حساب متعلق به یک سپرده گذار، صرفا یک جایزه اعطا خواهد شد.
وی با بیان اینکه جوایز قرعه‌کشی قرض الحسنه پس انداز دوره هشتم به شرح ذیل می باشد، افزود: جایزه نقدی ۲۵ میلیارد ریالی  ۲۰۰ فقره به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال و جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی  ۵۰۰۰ فقره به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال و همچنین جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی ۲۵۰۰۰ فقره به مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال می باشد. وی با اشاره به شرایط قرعه کشی قرض الحسنه پس انداز عنوان کرد: دوره قرعه کشی از ۱۴۰۲/۷/۱ الی ۱۴۰۳/۶/۳۱ تعیین می گردد، قرعه کشی در مهرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها