حزب الله بار دیگر رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد

بین‌الملل

75924
حزب الله بار دیگر رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد

منابع خبری از شلیک چندین موشک به سرزمین های اشغالی و به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق مختلف صهیونیست نشین خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، منابع خبری گزارش دادند که شمال سرزمین های اشغالی مورد حمله قرار گرفته و یک هدف صهیونیستی در الجلیل علیا مورد اصابت قرار گرفته است.

این منابع تاکید کرد که آژیرهای خطر در منطقه «دوفیف» واقع در الجلیل غربی به صدا درآمدند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که چندین فروند موشک به سمت منطقه اشغالی الجلیل شلیک شده است.

منابع صهیونیستی هم گزارش دادند که آژیرهای خطر در شهرک های مختلف صهیونیست نشین در الجلیل علیا و صفد از جمله کاحال به صدا درآمدند.

این درحالی است که حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین و همچنین در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوبی و خانه های غیرنظامیان به ویژه در منطقه الاحمدیه، مقر تیپ شمالی رژیم صهیونیستی و پایگاه استقرار گروهان الجلیل و انبارهای لجستیکی آن در منطقه عمیعاد را با ده ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که یک تانک صهیونیستی مرکاوا را در جاده رویسات العلم به زبدین به واسطه یک موشک هدایت شونده مورد هدف قرار داده است.

در این حمله تانک مرکاوا منهدم و دچار آتش سوزی شده است.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با حزب الله شکست خورده است، برای جبران شکست‌های خود اقدام به بمباران مناطق مسکونی در جنوب لبنان و مرز با فلسطین اشغالی می‌کند.

در جریان این حملات بی هدف رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در جنوب لبنان تاکنون شمار زیادی شهید و مجروح شدند.

حزب الله لبنان نیز همواره در پاسخ به این تجاوزها پایگاه ها و شهرک های مختلف صهیونیست نشین را مورد حملات موشکی و پهپادی قرار می دهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل