برق گرفتگی در کمین مسافران بندر انزلی

استان‌ها

75997
برق گرفتگی در کمین مسافران بندر انزلی

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بندرانزلی ضمن اشاره به انتشار فیلمی از مسافران که با استفاده از انشعاب برق پایه چراغ روشنایی پارک اقدام به شارژ چندین دستگاه موبایل کرده بودند، گفت: مسافران بدون در نظر گرفتن خطرات این کار، اقدام به بازکردن جعبه فیوز پایه روشنایی کرده و برای شارژ موبایل یا نصب لامپ، از سیم‌های پایه روشنائی با برق مستقیم ۲۲۰ ولت استفاده کردند.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، محمود گچ‌کار اظهار داشت: متاسفانه از این گونه رفتارهای خطرناک بارها از سوی برخی گردشگران و مسافرانی که در فضاهای سبز شهر بندرانزلی اتراق کرده‌اند، مشاهده شده است.

وی با بیان اینکه پایه‌های روشنایی پارک‌ها و فضاهای سبز شهری با یک فیوز مرکزی کنترل می‌شوند، افزود: این پایه‌ها فتوسل بوده و به صورت اتوماتیک با تاریک و روشن شدن هوا؛ روشن و خاموش می‌شوند. 

گچ‌کار با اشاره به اینکه در سال‌های قبل نیز مشاهده شده بود که گردشگران از تیر چراغ برق انشعاب گرفته بودند، تاکید کرد: متاسفانه برخی گردشگران با بی‌ملاحظگی، اقداماتی انجام می‌دهند که هزینه‌های زیادی برای شهرداری تحمیل می‌کند.

وی افزود: تخریب روشویی و ظرف‌های مایع دستشویی در سرویس‌های بهداشتی عمومی، تخریب فضای سبز، رها کردن زباله‌ها در معابر عمومی، تخریب و آتش زدن سطل‌های زباله همچنین پارک اتومبیل مقابل درب منازل از کارهایی است که انتظار می رود مسافران قوانین موجود را رعایت کنند.

وی با اشاره به سرکشی‌های ۲۴ ساعته بازرسین شهرداری از فضاهای سبز شهری و معابر عمومی، تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلف می‌توانند مراتب امر را با سامانه ۱۳۷ جهت پیگیری بازرسین شهرداری اطلاع دهند.


انتهای پیام/
منبع: ایسنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها