رفع معضلات فاضلاب منطقه ١٩

جامعه

76024
رفع معضلات فاضلاب منطقه ١٩

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از رفع معضلات فاضلاب منطقه ١٩ با ایجاد خط انتقال و پمپاژ به تصفیه خانه در ۶ ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین، علی نصیری با اشاره به رفع معضلات فاضلاب منطقه ١٩ اظهار داشت: در سطح این منطقه، شاهد هستیم که فاضلاب رها شده که این مسئله‌ می‌تواند باعت ایجاد معضلات خطرناک زیست محیطی و بهداشتی بسیاری شود. 

وی افزود: بر همین اساس، در جلسه‌ای که با حضور مسئولان شهرداری، شرکت آبفا و فاضلاب تهران و معاون دادستانی در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد تشکیل شد، مقرر شد این مسئله در مدت ۶ ماه رفع شود.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد خط انتقالی به طول تقریبی ۴.۵ کیلومتر به همراه یک ایستگاه پمپاژ به تصفیه خانه خلیج فارس احداث شود و فاضلاب ناحیه سه منطقه ١٩ از جمله خلازیر و دولت خواه و غیره به این تصفیه خانه انتقال داده شود. 

نصیری گفت: با همکاری شهرداری منطقه ١٩ و شرکت فاضلاب تهران با محوریت برنامه‌ریزی و هماهنگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و نظارت مستقیم قوه‌قضاییه این پروژه تا روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تکمیل شود. 


انتهای پیام/
منبع: ایسنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه