عبدی در گفت‌وگو با ایران «آنلاین»:

رویکردهای رئیس جمهور معقول، منطقی و قابل دفاع است / پاسخ‌های جزیی‌تر در طول اجرای سیاست‌ها و با گذشت زمان داده خواهد شد

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

سیاست

76175
رویکردهای رئیس جمهور معقول، منطقی و قابل دفاع است / پاسخ‌های جزیی‌تر  در طول اجرای سیاست‌ها و با گذشت زمان داده خواهد شد

فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به ادعای برخی مبنی بر کلی بودن پاسخ‌های رئیس جمهور در نشست روز گذشته گفت: بر فرض صحت ادعای کلی بودن پاسخ‌ها؛ چنین امری در ابتدای کار چندان عجیب نیست و به نظر می‌رسد که در همه موارد رویکردهای آقای پزشکیان معقول و منطقی و قابل دفاع است.

گروه سیاسی ایران آنلاین: روز گذشته نخستین نشست خبری رئیس جمهور با حضور جمعی از اصحاب رسانه‌های داخلی و خارجی در سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی برگزار شد و در طول آن مسعود پزشکیان به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ گفت.

این نشست واکنش‌های متفاوتی در برداشت و برخی عنوان کردند که پاسخ‌های رئیس جمهور به سوالات کلی بوده و آن طور که باید به سوالات جواب داده نشده است.

در همین رابطه، عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین در واکنش به ادعای برخی مبنی بر کلی بودن پاسخ‌های رئیس جمهور در نشست روز گذشته اظهار کرد: بر فرض صحت ادعای کلی بودن پاسخ‌ها؛ چنین امری در ابتدای کار چندان عجیب نیست، آنچه اهمیت دارد این است که آیا پاسخ‌های کلی مبتنی بر رویکردهای درستی بوده یا نه؟

عبدی ادامه داد: به نظر می‌رسد که در همه موارد رویکردهای آقای پزشکیان معقول، منطقی و قابل دفاع است.

فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان تاکید کرد: آقای پزشکیان پاسخ‌های جزیی‌تر را هم طبعا در طول اجرای سیاست‌ها و با گذشت زمان باید بدهند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست