ابطحی در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

صحبت‌های رئیس جمهور در اولین نشست خبری بسیار صادقانه بود

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

سیاست

76185
صحبت‌های رئیس جمهور در اولین نشست خبری بسیار صادقانه بود

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رئیس جمهور در نخستین نشست خبری خود بسیار صادقانه به سوالات پاسخ می‌داد و در حوزه سیاست با ادبیات صادقانه خیلی از مباحث را مطرح کرد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.

سیدمحمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین در خصوص صحبت‌های رئیس جمهور در اولین نشست خبری خود اظهار کرد: صحبت‌های روز گذشته رئیس جمهور با نکات بسیار مثبتی همراه بود و تسلط ایشان را در بخش‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و غیره نشان می‌داد.

ابطحی با بیان اینکه ما پزشکیان را در همان شان دوران انتخابات دیدیم، عنوان کرد: وی بسیار صادقانه به سوالات پاسخ می‌داد و در حوزه سیاست با ادبیات صادقانه خیلی از مباحث را مطرح کرد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.

فعال سیاسی اصلاح طلب عنوان کرد: نکته متفاوتی که در صحبت‌های رئیس جمهور دیده‌ می‌شد این بود که برای اولین بار یک مقام عالی مرتبه پاسخ‌ها را با بهره‌گیری از حوزه اخلاق و ایدئولوژیک مسائل را مطرح می‌کرد که به‌نوعی پاسخگویی جدیدی به شمار می‌رفت.

وی تاکید کرد: نکته مثبت دیگر در نشست روز گذشته رئیس جمهور این بود که در حقیقت یک نوع ادبیات همدلانه و همراهانه در صحبت‌های ایشان دیده می‌شد و واقعیت اجتماعی توسط ایشان نادیده گرفته نشد که نمونه آن را در صحبت درباره گشت ارشاد می‌توان مشاهده کرد.

به گزارش ایران آنلاین، روز گذشته نخستین نشست خبری رئیس جمهور با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد و طی آن مسعود پزشکیان به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ گفت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست