زنگ مدرسه برای کلاس اولی‌ها نواخته شد

جامعه

76187
زنگ مدرسه برای کلاس اولی‌ها نواخته شد

آیین جشن شکوفه‌ها امروز - سه شنبه ۲۷ شهریورماه - با حضور علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش و رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی در مدرسه امام موسی صدر منطقه ۱۵ تهران برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین، وزیر آموزش و پرورش در این آیین خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: والدین از ماه‌ها قبل وسایل آمدن به مدرسه را برای شما فراهم کرده‌اند بنابراین باید به آنها افتخار کرد.

یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی هستند

کاظمی با اشاره به اینکه والدین باید در کنار معلمان باشند چراکه با همراهی آنها است که می‌توان کارهای جدی انجام داد، تاکید کرد: کار معلم ابتدایی انسان سازی است.

وی با بیان اینکه تمامی شخصیت دانش آموزان در دوران ابتدایی شکل می‌گیرد، ادامه داد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش‌آموز امروز وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند و دوره جدیدی از زندگی خود را آغاز می‌کنند. البته پیش‌بینی می‌شود که تا پایان ثبت‌نام دانش آموزان، این میزان به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برسد.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تمامی تلاش و اقدامات لازم را برای حضور با نشاط و دلنشین دانش‌آموزان در مدارس فراهم کرده ایم چراکه آنها نسلی هستند که آینده ایران را خواهند ساخت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه