عضو ارشد حماس: طوفان الاقصی ضعف رژیم صهیونیستی و توانایی مقاومت را ثابت کرد

بین‌الملل

76216
عضو ارشد حماس: طوفان الاقصی ضعف رژیم صهیونیستی و توانایی مقاومت را ثابت کرد

یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: عملیات طوفان الاقصی، ضعف و وابستگی رژیم صهیونیستی و توانایی مقاومت فلسطین را به اثبات رساند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، «طاهر النونو» در این باره گفت: سالروز عملیات طوفان الاقصی، یک یادبود استثنایی در تاریخ ملت فلسطین است زیرا این عملیات، قدرت واقعی فلسطینی‌ها را به نمایش گذاشت.

طاهر النونو افزود: رزمندگان گردان‌های شهید عزالدین القسام، در چارچوب یک برنامه دقیق، خطوط دفاعی رژیم صهیونیستی در میدان را تنها در چند ساعت درهم شکستند.

عضو ارشد حماس تصریح کرد: رزمندگان فلسطینی، در این عملیات، ضعف و سستی نظامیان اشغالگر صهیونیستی را نشان دادند.

طاهر النونو همچنین گفت: عملیات طوفان الاقصی، ماهیت ضعیف و وابسته رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت و باعث شد، این رژیم دچار بحران و ناتوانی آشکاری شود.

عضو ارشد جنبش حماس خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی، نتوانسته است به هیچ کدام از اهدافش در جنگ فاشیستی و ظالمانه‌اش علیه نوار غزه به موفقیت دست یابد.

طاهر النونو تاکید کرد: اسرائیل، می داند که این نبرد برای آن رژیم سرنوشت ساز است. زیرا از طرف مقاومت در غزه، لبنان، یمن و عراق مورد حمله قرار می‌گیرد. این در حالی است که قبلا یک بادکنک بزرگ بود که همگان از آن بیم داشتند.

عضو ارشد حماس با اشاره به افتخار این جنبش به وحدت و یکپارچکی جبهه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی تا اخراج آن از فلسطین تاکید کرد: رابطه بین گروه های فلسطینی، قوی و براساس عامل مقاومت و رویارویی با اشغالگران استوار است.

طاهر النونو همچنین گفت: ملت فلسطین به تنهایی در مقابل گردنکشی و زورگویی صهیونیست‌ها مقاومت می‌کند. به همین دلیل از همه رهبران آزاده در جهان عرب می‎‌خواهیم برای متوقف کردن این جنگ نازیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه، تلاش کنند.

عضو ارشد حماس تاکید کرد: مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، با شدت و سرعت در حال گسترش است و این منطقه، به صحنه اصلی نبرد تبدیل شده است.

طاهر النونو همچنین گفت: جنبش حماس، یک جنبش مقاومت فلسطین است که از سراسر خاک سرزمینش دفاع می‌کند.

عضو ارشد حماس با اشاره به اینکه مساله فلسطین، مورد اتفاق همه مسلمانان است تاکید کرد: نبرد طوفان الاقصی باعث اتحاد امت اسلامی حول محور مساله فلسطین فارغ از دیدگاههای سیاسی و مذهبی‌شان شد.

طاهر النونو خاطرنشان کرد: مساله فلسطین، مورد اتفاق همه مسلمانان است و اختلافات داخلی بین مسلمانان، مانع دستیابی به پیروزی در این مساله خواهد شد.

به گزارش ایرنا، با گذشت حدود ۱۱ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که وعده‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم طی حدود ۱۱ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل