تشریح ماموریت‌های جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

استان‌ها

76347
تشریح ماموریت‌های جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: ایجاد و احداث شهرک‌های صنفی از ماموریت‌های جدید این سازمان است.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، روح‌اله ابراهیمی روز پنجشنبه که برای بررسی روند اجرای طرح های عمرانی به استان خوزستان سفر کرده بود در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و کارکنان حوزه فنی و همچنین مشاوران و ناظران فنی، به تاثیر قطع برق برای صنایع اشاره و اظهارکرد: قطع شدن برق در بخش های مختلف باعث آسیب به واحدهای تولیدی است و موجب ضرر و زیان به صنعتگران می شود.

وی افزود: باید در توزیع انرژی توجه بیشتری به صنایع و علی الخصوص صنایع کوچک شود چرا که بخش مولد کشور صنایع هستند.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران همچنین به رسالت اصلی این سازمان و بحث ایجاد زیر ساخت اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه رسالت اصلی شرکت شهرک های صنعتی احداث زیر ساخت های مناسب و ایجاد شرایط لازم برای امر مهم تولید است لذا دست اندرکاران باید در این خصوص تسریع داشته باشند و با کیفیت عمل کنند.

ابراهیمی یادآور شد: ایجاد شهرک های صنعتی و احداث طرح ها و تاکید بر کیفیت و تسریع بدان سبب است که زمین صنعتی برای استقرار واحدهای تولیدی فراهم شود.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اضافه کرد: طرح همه این مباحث بدان دلیل است که طرح ها و زیر ساخت ها در موعد مقرر تکمیل و تحویل شوند.

وی همچنین به شهرک های جدید اشاره کرد و گفت: ایجاد و احداث شهرک های صنفی از ماموریت های جدید سازمان است که در سال 1404 یک شهرک صنفی راه اندازی خواهد شد.

توسعه و ایجاد شهرک های صنعتی جدید در خوزستان مورد توجه است

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در این نشست به روند اجرای طرح های عمرانی استان ها اشاره کرد و گفت: از بخش مسئولیت های اجتماعی نفت اعتبارات مناسبی برای اجرای طرح های عمرانی تخصیص داده شد که تاثیر خوبی بر روند اجرای طرح های عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان داشته است.

علی مهدی پور افزود: توسعه و ایجاد شهرک های صنعتی جدید در خوزستان از مواردی که به آن توجه ویژه ای وجود دارد و انجام مراحل اجرایی آن در حال پیگیری است.

وی افزود: تمام تلاش بر ایجاد زیرساخت ها به منظور استقرار واحدهای صنعتی برای افزایش و جهش تولید است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: شهرک های صنعتی خوزستان هم اکنون طرح های عمرانی بزرگ و کوچک متعددی در دست اجرا دارد.

خوزستان دارای ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی است و ۲ هزار واحد تولیدی در استان فعال است.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها