سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت رضا سراج را تسلیت گفت

سیاست

76414
سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت رضا سراج را تسلیت گفت

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی درگذشت سخنگو و معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کشورمان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، ناصر کنعانی به همین مناسبت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‌دریافت خبر درگذشت شخصیتی خدوم، فاضل و انقلابی، دکتر رضا سراج سخنگو و معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، کارشناس ارشد مسائل راهبردی و عضو هیئت علمی دانشگاه موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید.

وی افزود: خدمات ارزشمند آن فقید سعید در مناصب و مسئولیت‌های مختلف علمی و انقلابی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، صفحات زرینی را از کتاب زندگی پر از تلاش و مجاهدت آن انسان وارسته تشکیل می‌دهد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ادماه داد: مرحوم سراج از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود و روح بلند او در آغازین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.

کنعانی در پایان نوشت: در ایام ولادت باسعادت پیامبر اعظم و امام جعفر صادق علیهما السلام، از خدای سبحان برای آن برادر متدین و ولایی، رحمت واسعه و علو درجات و حشر و نشر با شهیدان والامقام مسئلت می‌کنم.

رضا سراج سخنگو و معاون دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پی تحمل یک دوره بیماری صعب العلاج دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

وی پیش از حضور در شورای عالی امنیت ملی، ریاست دانشکده و پژوهشکده پیامبر اعظم (ص) دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ریاست سازمان بسیج دانشجویی و معاونت سیاسی قرارگاه ثارالله را هم در اختیار داشت

وی تالیفات در زمینه‌های راهبردی، سیاسی و فرهنگی داشته است و سابقه راهنمایی و داوری رساله‌های دکتری متعددی را در کارنامه خود برجای گذاشته است. خرداد ۱۴۰۲، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده او را تحریم کرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس، کارشناس ارشد مسائل راهبردی و عضو هیات علمی دانشگاه بود.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست