در پیامی/

رئیس قوه قضائیه درگذشت سخنگو دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت

سیاست

76421
رئیس قوه قضائیه درگذشت سخنگو دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت

رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت دکتر رضا سراج، سخنگو و معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، در پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای آمده است: درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر رضا سراج، سخنگو و معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی که در زمره فعالان انقلابی دانشگاه و جبهه جهاد تبیین بود و علاوه بر تصدی مسئولیت‌های خطیر و خدمات، اثرات و تألیفات نافع و ارزنده‌ای در حوزه‌های راهبردی و سیاسی و فرهنگی داشت را به خانواده مکرم آن مرحوم و کلیه دوستان و همکاران و همسنگران ایشان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال رحمت و مغفرت را برای آن مرحوم مسألت می‌نمایم.

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی امروز در بیانیه ای اعلام کرد: دکتر رضا سراج، معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی پس از تحمل یک دوره بیماری و طی مراحل درمان، صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت.

در این بیانیه آمده است: دکتر رضا سراج از چهره های انقلابی و راهبردی در حوزه های سیاسی، فرهنگی و دانشگاهی بود که سال ها مجاهدت در میادین مختلف از دفاع مقدس تا عرصه امنیت ملی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

این بیانیه می افزاید: برای ایشان که در روز میلاد پیامبر رحمت العالمین (ص) و حضرت جعفر بن محمد عالم آل محمد (ع) ، دعوت حق را لبیک گفت؛ حشر با اهل بیت عصمت و طهارت و برای خانواده محترم، همرزمان و دوستان ایشان صبر و اجر از درگاه الهی مسألت داریم.

وی پیش از حضور در شورای عالی امنیت ملی، ریاست دانشکده و پژوهشکده پیامبر اعظم (ص) دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ریاست سازمان بسیج دانشجویی و معاونت سیاسی قرارگاه ثارالله را هم در اختیار داشت

وی تالیفات در زمینه‌های راهبردی، سیاسی و فرهنگی داشته است و سابقه راهنمایی و داوری رساله‌های دکتری متعددی را در کارنامه خود برجای گذاشته است. خرداد ۱۴۰۲، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده این مرحوم را تحریم کرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس، کارشناس ارشد مسائل راهبردی و عضو هیات علمی دانشگاه بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست