رضایی خبر داد؛

وزیر ارتباطات درباره عملیات تروریستی در لبنان به کمیسیون امنیت ملی گزارش داد

سیاست

76580
وزیر ارتباطات درباره عملیات تروریستی در لبنان به کمیسیون امنیت ملی گزارش داد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، ابراهیم رضایی در توضیح نشست فوق العاده امروز دوشنبه - ۲ مهرماه - کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: این نشست به منظور بررسی ابعاد تروریستی انفجار پیجرها در لبنان با حضور ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دستیار وزیرامورخارجه و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقا و حضور سایر اعضای کمیسیون برگزار شد.

وی افزود: وزیر ارتباطات توضیحاتی درباره ابعاد عملیات تروریستی در لبنان و پیشگیری از حوادث مشابه در کشور ارائه داد و به این نکته اشاره کرد که این عملیات ترکیبی و حاصل آلودگی صنعتی بوده و پیجرها بیشتر در حوزه بهداشت و درمان کاربرد داشته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: او در این موضوع به این نکته اشاره کرد که باید به سمت بومی سازی تجهیزات حرکت کنیم و این موضوع در دستور کار وزارتخانه است تا تجهیزات مخابراتی در راستای تولید داخل بومی سازی شده و قطعا تولیدات این حوزه مورد حمایت قرار خواهد گرفت تا موجبات صادرات آن را هم فراهم کنیم.

رضایی اضافه کرد: در ارتباط با اقلام وارداتی مخابراتی هم وزیر ارتباطات گفت که آزمایشگاه‌های تائید نمونه را متناسب با ماموریت‌ها داریم و تاکید داشت که باید سامانه رجیستری تقویت شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست