تاکید دولت چهاردهم بر استقرار حق و عدالت

جامعه

76743
تاکید دولت چهاردهم بر استقرار حق و عدالت

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت چهاردهم بر استقرار حق و عدالت تاکید دارد و برای اجرای آن باید صدای بی‌صدایان را بشنویم.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین، زهرا بهروز آذر در نشستی صمیمی با اعضای موسسه مطالعات و تحقیقات زنان، با زنان ایثارگر دیدار کرد و در جریان موانع و چالش‌های پیش‌روی آنان قرار گرفت.

وی در آغاز نشست صمیمانه به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به نقش زنان در دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های نه فقط مردان، بلکه زنان غیور سرزمینمان هم است؛ زنانی که در پشت جبهه‌ها و خطوط مقدم جنگیدند و علاوه بر این، با حمایت‌های بی‌پایان خود از رزمندگان و خانواده‌های‌ خود، در خطوط مقدم زندگی بسیار موثر بودند و نقش‌آفرینی کردند.

معاون رئیس جمهور در این نشست پس از شنیدن سخنان و مسائل و چالش های مادران و همسران شهدا و خانوادههای جانبازان، اظهار داشت: آن چیزی که در دولت چهاردهم بر آن تاکید می‌شود استقرار و بنای حق و عدالت است و طبیعتاً اگر بخواهیم عدالت اجرا شود باید صدای بی‌صدایان را بشنویم.

بهروز آذر ضمن اشاره به زحمات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما در معاونت امور زنان و خانواده کنار شما خواهیم بود تا قانون جامع خدمات ایثارگران به بهترین نحو اجرا شود.

در این جلسه بانوان ایثارگر و اعضای موسسه مطالعات و تحقیقات زنان؛ مسائل، مشکلات و چالش‌های پیش روی مادران و همسران شهدا و خانواده‌های جانبازان را مطرح کردند و بهروز آذر به تجارب زیسته خود و موانعی که با آن‌ها درگیرند، اشاره کرد.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه