شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد؛

راهپیمایی «جمعه خشم» در سراسر کشور برگزار می‌شود/حمایت قاطع ایرانی‌ها از فلسطین و حزب‌الله

جامعه

76782
راهپیمایی «جمعه خشم» در سراسر کشور برگزار می‌شود/حمایت قاطع ایرانی‌ها از فلسطین و حزب‌الله

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی «جمعه‌های خشم» در حمایت از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت صهیونیستی جمعه این هفته در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی «جمعه‌های خشم» ۶ مهرماه در حمایت از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت صهیونیستی در سراسر کشور برگزار می شود.

در متن این اطلاعیه آمده است: نزدیک به یک سال از جنایت و توحش و درنده خویی رژیم سفاک و خونخوار و گرگ صفت اسرائیل جلاد، در سایۀ سکوت سرد و مرگبار سازمان‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر و حمایت‌های بی‌دریغ و پشتیبانی‌های مالی، تسلیحاتی، نظامی و اطلاعاتی غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار می‌گذرد.

دوازدهمین ماه جنگ در غزه در شرایطی به پایان خود نزدیک می شود که اسرائیل نه تنها به هیچ یک از اهداف خود (یعنی خلع سلاح غزه، نابودی مقاومت، اخراج فلسطینیان) دست نیافته است، بلکه با حجم جنایاتی که در غزه رقم زده است، افکار عمومی آزادگان عالم را علیه خود بسیج کرده است.

رژیم موقت صهیونیستی امروز که خود را در صحنۀ میدان و نبرد رو در رو با مقاومت فلسطینی ناتوان و در رسیدن به تمامی اهداف از قبل تعریف شده خود ناکام یافته، با دست زدن به اقدامات کور و دیوانه وار و حملات ایذایی و سبوعانه و ترورهای وحشیانه در جنوب لبنان، سعی در فرافکنی و فرار از واقعیت صحنه و میدان نبرد در غزۀ خونین دارد تا با تنفس مصنوعی از سقوط و مرگ زودهنگام خود جلوگیری کند، اما بی تردید پیروز این نبرد حزب الله رشید و غزه مقاوم است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت سکوت مرگبار مجامع بین المللی و بی عملی دول اسلامی از مردم مقاوم ایران اسلامی در سراسر کشور دعوت می‌کند به منظور حمایت از محور مقاومت و حزب الله لبنان و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت صهیونیستی با حضور دشمن شکن و وحدت بخش در راهپیمایی جمعه‌های خشم این هفته ۶ مهر ماه، حمایت قاطع خود را از حزب الله لبنان و فلسطین اعلام و مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه