یمن: رژیم صهیونیستی به‌دنبال کشاندن کل منطقه به جنگ است

بین‌الملل

76854
یمن: رژیم صهیونیستی به‌دنبال کشاندن کل منطقه به جنگ است

وزارت خارجه یمن با محکوم‌کردن تجاوزات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت اعلام کرد که این رژیم با حمایت‌های آمریکا به‌دنبال کشاندن منطقه به جنگی بزرگ است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایران آنلاین، وزارت خارجه دولت تغییر و سازندگی یمن، در واکنش به تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تجاوزات دشمن صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

این وزارتخانه افزود: رژیم صهیونیستی منطقه را به‌سمت یک جنگ بزرگ و همه‌جانبه سوق می‌دهد که پیامدهای آن تنها محدود به منطقه نخواهد بود و کل جهان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

وزارت خارجه یمن، با بیان اینکه آمریکا به‌شکل نامحدود از رژیم اشغالگر و جنایات آن حمایت می‌کند، تأکید کرد: صحبت‌های آمریکایی‌ها درباره آتش‌بس، با هدف کاهش فشارهای بین‌المللی بر رژیم غاصب صهیونیستی است.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن نیز اعلام کرد: مطمئنیم که ناامیدی دشمن بیشتر خواهد شد و شکستی حتمی در انتظار رژیم اشغالگر است و این رژیم رو به نابودی می‌رود.

عبدالسلام افزود: بمباران جنون‌آمیز ضاحیه جنوبی بیروت، میزان ناامیدی و سرخوردگی دشمن صهیونیستی در برابر صلابت مقاومت اسلامی را نشان می‌دهد.

دفتر سیاسی انصارالله نیز در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد که هدف قرار دادن ضاحیه جنوبی بیروت که پر از غیرنظامیان است، یک وحشی‌گری بی‌سابقه به‌شمار می‌رود.

این جنبش تأکید کرد: دشمن صهیونیستی بدون حمایت نامحدود غرب و آمریکا نمی‌توانست به این توحش و جنایات خود ادامه دهد.

بامداد امروز منابع لبنانی اعلام کردند: رژیم اشغالگر دور جدید حملات خود به ضاحیه بیروت را آغاز کرده است.

تجاوزات بی‌وقفه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت از عصر جمعه شروع شده است و همچنان ادامه دارد، چندین منطقه در البقاع در شرق لبنان نیز هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

منابع خبری لبنان گزارش دادند که جنگنده‌های صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته مناطق برج‌البراجنة، اللیلکی، تحویطة الغدیر و المریجة در ضاحیه در جنوب بیروت را هدف قرار دادند، یک باب منزل مسکونی در منطقه الجاموس در ضاحیه نیز هدف حملات هوایی جنگنده‌های صهیونیستی قرار گرفت.

گزارش‌ها حاکی است که ضاحیه در ساعات بامداد بیش از 30 بار هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل