تهران در حالت آماده‌باش

جامعه

76869
تهران در حالت آماده‌باش

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از آماده‌باش نیروهای امدادی برای بارش های امروز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین،علی نصیری ضمن عرض تبریک روز آتش نشانی و خدمات ایمنی اظهار داشت: سازمان هواشناسی کشور برای استان تهران هشدار قرمز صادر کرده و عنوان شده که از امروز به مدت سه روز، در تهران بارش باران خواهیم داشت. 

وی افزود: در سطح شهر، بارش باران به صورت نم نم و آرام است اما در ارتفاعات از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر، انتظار بارش های بسیار شدید و رگبارهای طولانی مدت خواهیم داشت.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خطاب به ورزشکاران ادامه داد: به همه کوهنوردان و ورزشکاران توصیه می کنیم امروز اصلا به ارتفاعات نروند تا خطری سلامتی‌شان را تهدید نکند.

نصیری گفت: در مناطق ۱، ۲، ۵ و ۲۲ تهران که کوهستانی هستند؛ احتمال وقوع سیلاب وجود دارد و چون امروز شاهد اولین بارش پائیزی هستیم و زمین خشک است؛ احتمال بهم پیوستن قطرات باران و جاری شدن روان آب ها وجود دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: از تردد غیرضرور خوداری کنید، در اطراف مسیل ها و رودخانه اطراق نکنید و امروز را برای شروع سفرهای جاده‌ای خود انتخاب نکنید.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آماده باش همه نیروهای امدادی خبر داد و اظهار کرد: امیدوارم  این چند روز را بدون هیچ حادثه‌ای خاصی بگذرانیم.


انتهای پیام/
منبع: ایسنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه