نخست وزیر عراق/

رژیم صهیونیستی با شهادت سید حسن نصرالله از همه خطوط قرمز عبور کرد

بین‌الملل

76902
رژیم صهیونیستی با شهادت سید حسن نصرالله از همه خطوط قرمز عبور کرد

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، گفت که رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن سید حسن نصر الله، دبیرکل حزب الله لبنان در جنایت جدید خود از همه خطوط قرمز عبود کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین محمد شیاع السودانی، روز شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اقدام جنایت کارانه رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن ضاحیه جنوبی، نشان دهنده تمایل بی پروای این رژیم با هدف گسترش درگیری به حساب همه ملت های منطقه و امنیت و ثبات آن است.

السودانی، افزود که مسائل بزرگ از جمله قضیه عادلانه فلسطین و مقابله لبنان با تعرضات پی در پی رژیم صهیونیستی، همه تاکیدی بر این مساله است که ملت ها در نهایت پیروز هستند.

نخست وزیر عراق بار دیگر هشدار داد و بر مسئولیت سازمان های بین المللی و کشورهای بزرگ عضو دائم شورای امنیت و همه کشورهای دارای نفوذ در منطقه در بازدارندگی حملات و توقف کشتار جمعی و نژادی فلسطینیان و مردم لبنان توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد.

نخست وزیر عراق در ادامه با تاکید بر موضع اصولی عراق در ایستادگی در کنار ملت فلسطین و لبنان، گفت که این موضع مبتنی بر مشروعیت بین المللی و اصول بشردوستانه و اخلاقی و حتمیت پیروزی ملت های پایبند به سرزمین و تمدن خود است.

وی خواستار رحمت و رضوان برای حسن نصر الله و مجد و بزرگی برای همه شهدای لبنان و فلسطین و شهدای مواجهه حق با قدرت های متجاوز و گمراهی شد.

نخست وزیر عراق امروز شنبه در شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان سه روز عزای عمومی در سراسر عراق اعلام کرد.

احزاب سیاسی ، جریان های مقامت اسلامی و مجلس نمایندگان عراق نیز هر کدام با صدور بیانیه های جداگانه شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفته و بر ادامه حرکت مقاوت در برابر ددمنشی های رژیم صهیونیستی تاکید کردند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل