وزیر کشور: تربیت‌شدگان مکتب مقاومت راه شهید نصرالله را ادامه می‌دهند

سیاست

76911
وزیر کشور: تربیت‌شدگان مکتب مقاومت راه شهید نصرالله را ادامه می‌دهند

وزیر کشور در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت و افزود: تربیت‌شدگان مکتب مقاومت، راه این شهید بزرگوار و مسیر پر قدرت حزب‌الله در مقابله با رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی را ادامه خواهند داد.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، اسکندر مومنی در این پیام تصریح کرد: شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به‌ دست رژیم فاسد صهیونیستی، اگر چه این رهبر مجاهد را به آرزوی دیرینه‌اش رساند اما دوستداران و علاقه‌مندان به جبهه مقاومت، مسلمانان و آزادگان جهان را به سوگ نشاند.

وی اظهار داشت: این شهید بزرگوار بیش از سی سال از عمر پر برکت خویش را به رهبری جبهه مقاومت اسلامی لبنان و مبارزه با رژیم صهیونیستی گذراند، آرمان فلسطین را خط مشی اصلی مقاومت لبنان قرار داد و رنج مردم فلسطین را رنج خود می‌دانست.

مومنی خاطر نشان کرد: اخراج اشغالگران صهیونیست از لبنان، پیروزی در جنگ سی‌وسه روزه و نیز برافراشته نگاه داشتن پرچم پر افتخار مقاومت در منطقه، از جمله دستاوردهای آن شهید بزرگوار است.

وزیر کشور در این پیام افزود: اینجانب شهادت سید مقاومت و جمعی از یارانش را به حضرت ولیعصر(عج) و رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، جبهه مقاومت و تمامی مسلمانان و آزادی خواهان دنیا تبریک و تسلیت عرض می کنم.

مومنی تاکید کرد: بی تردید به مدد الهی، تربیت‌شدگان مکتب مقاومت، راه این شهید بزرگوار و مسیر پر قدرت حزب‌الله در مقابله با رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی را ادامه خواهند داد.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهر ۱۴۰۳ منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست