نجار در گفت‌وگو با «ایران آنلاین» عنوان کرد؛

منطقه آبستن تحولاتی عظیم / سکوت مجامع بین‌المللی برابر جنایات اسرائیل نشانه روند درست مقاومت برای پیروزی است

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

بین‌الملل

76957
منطقه آبستن تحولاتی عظیم / سکوت مجامع بین‌المللی برابر جنایات اسرائیل نشانه روند درست مقاومت برای پیروزی است

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه منطقه آبستن تحولات عظیمی است، گفت: اگر چنین نبود، ما مشاهده نمی کردیم که دنیا در برابر جنایات و کشتار و فجایع حقوق بشری سکوت کند و این تحولات را جز مقاومت، هیچ ملتی نمی‌تواند رقم بزند.

عماد نجار کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل ایران آنلاین با اشاره به شدت گرفتن حملات اسرائیل عنوان کرد: یکی از دلایل این موضوع این است که مقاومت و ملت‌های منطقه با آن تفکری که داشتند که همان تفکر و مکتب امام حسین (ع) است حالا وارد عرصه میدان شده‌اند و می‌خواهند تحول عظیمی را به وجود آورند که همانا بیرون راندن آمریکا از منطقه و محو اسرائیل است، همین مسئله عاملی برای ترس و هراس رژیم صهیونستی از آنها شده است.

وی ادامه داد: مقاومت، رژیم صهیونیستی را در یک گوشه رینگ انداخته و از هر طرف به آن ضربه می‌زند و آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هم به هر طریقی سعی دارند تا از اضمحلال اسرائیل در منطقه جلوگیری کنند و ترورها و جنایاتی که انجام می‌دهند و سکوت خفت باری که مدافعان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی دارند نشان از این دارد که روندی که مقاومت در پیش گرفته درست بوده و به نتیجه خواهد رسید.

نجار افزود: درست است که در این راه انسان‌های بزرگی از دست رفته‌اند که از جمله آنها فرماندهان ارشد حزب‌الله، فرماندهان ارشد سپاه جمهوری اسلامی ایران هستند، اما رسم موفقیت و پیروزی و جهاد این است که باید شهید داد و قطعاً این مسیر و این باغ گلگونی که در مسیر موفقیت داریم با خون شهدا آبیاری می‌شود.

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه منطقه آبستن تحولات عظیمی است، عنوان کرد: اگر چنین نبود، ما مشاهده نمی کردیم که دنیا در برابر جنایات و کشتار و فجایع حقوق بشری سکوت کند و این تحولات را جز مقاومت، هیچ ملتی نمی‌تواند رقم بزند.

نجار همچنین با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله بیان کرد: با شهادت دبیر کل حزب الله لبنان همانطور که آمریکایی‌ها و غربی‌ها نیز عنوان کرده‌اند، منطقه کرده‌ند منطقه غرب دچار تحول بزرگی خواهد شد اما نه از نوع تحولی که آنها گمان می‌کنند بلکه، مقاومت این تحول را صورت خواهد داد، اگر این روند تحول این مسیر را طی نمی‌کرد و مسیر، مسیر پیروزی و موفقیت نبود، غرب و صهیونیست این گونه دست و پا نمی‌زدند و چنین جنایاتی را شاهد نبودیم.

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مانع روند پیروزی شود، عنوان کرد: وقتی با چنین آرمان و تفکری روبرو باشیم هیچ چیز نمی‌تواند سد راه رزمندگان اسلام قرار بگیرد و مانع دستیابی آنها به هدفشان که همان غلبه بر اسرائیل است، بشود. زمانی که اسرائیل، سید عباس موسوی را به همراه خانواده‌اش ترور کرد و به شهادت رساند آنها در ابتدا گمان کردند که همه چیز تمام شده  اما وقتی سید حسن نصرالله، دبیرکلی حزب الله لبنان را به عهده گرفت یکی از مقامات صهیونیست اعتراف کرد که اگر ما می‌دانستیم که قرار است جایگزین سید عباس موسوی چنین فردی باشد و این گونه راه مبارزه با اسرائیل را در پیش بگیرد هرگز او را ترور نمی‌کردیم. پس اینگونه ترورها نمیتونه به روند مقاومت خدشه وارد کند.

به گزارش ایران آنلاین، رژیم صهیونیستی دو روز گذشته حملات بی‌سابقه‌ای به مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد که نمونه‌ای روشن ار نسل کشی و جنایت جنگی به شمار می‌رود و طی این حملات، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و ده‌ها غیرنظامی به شهادت رسیدند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل