حماس: حملات دشمن به یمن و سوریه، جنایتی خطرناک تحت حمایت آمریکا است

بین‌الملل

77020
حماس: حملات دشمن به یمن و سوریه، جنایتی خطرناک تحت حمایت آمریکا است

جنبش مقاومت اسلامی حماس یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که حبمباران تروریستی یمن و هدف قرار دادن تاسیسات غیرنظامی در بندر حدیده و حمله صبح امروز دشمن صهیونیستی به سوریه، اقدامی خطرناک و ادامه جنایات دشمن صهیونیستی در فلسطین، لبنان و منطقه عربی تحت حمایت آشکار و صریح آمریکا است.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، حماس بیان کرد که ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن محکومیت شدید این جنایات وحشیانه، همبستگی کامل خود را با ملت عزیز یمن و برادرانمان در جنبش انصار الله در مقابله با تجاوزات و جنایات آمریکایی صهیونیستی اعلام می‌داریم و موضع اصیل آن‌ها در ادامه حمایت از فلسطین و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین را می‌ستاییم.

حماس تاکید کرد که دشمن جنایتکار صهیونستی نمی‌تواند روحیه ملت فلسطین یا ملت‌های منطقه را در هم بشکند یا عزم و اراده مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن، عراق و منطقه را تضعیف کند و محور مقاومت به یاری خداوند به درهم کوبیدن مواضع دشمن و وارد کردن ضربات سخت به این رژیم تا توقف جنگ و جنایات آن در راه آزادسازی فلسطین و بازگشت ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه حملات جنایتکارانه‌ای را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان به شهادت رسید.

حملات به ضاحیه جنوبی بیروت طی روز شنبه و امروز نیز ادامه یافت.

در پی این حملات، مقاومت اسلامی لبنان مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات موشکی خود قرار داده است.

صبح امروز و در آخرین موج حملات موشکی حزب‌الله، پنج فروند موشک به منطقه «طبریه» در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

در همین راستا، «کارمیت والنسی» تحلیلگر صهیونیست در اندیشکده امنیت رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در واکنش به ترور سید نصرالله گفت: درست است که حزب‌الله بسیار ضربه سختی خورده است اما فراموش نکنیم که قدرت نظامی پیشرفته حزب‌الله و زرادخانه موشکی و راکتی آن همچنان موجود است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل