پروژه های عمرانی شهرقدس درمرحله تکمیل و بهره بردار است

استان‌ها

77048
پروژه های عمرانی شهرقدس درمرحله تکمیل و بهره بردار است

با هدف ارتقاء سرانه های عمومی دو استخر دوقلو و یک مدرسه در مرحله ساخت و تکمیل است.

سعید شهلی شهردار قدس با اعلام این خبر به ایران انلاین گفت :
توسعه سرانه های عمومی و تقویت زیرساخت های شهری با رویکرد توزیع عادلانه امکانات شهری و محرومیت زدایی در اولویت برنامه ریزی شهری قرار دارد که بهره برداری از یک مدرسه 12 کلاسه در هفته دولت واحداث و تکمیل دو استخر دوقلو در محلات سرخه حصار و محمد آباد و یک باب مدرسه ازجمله پروژه ای عمرانی و خدماتی است که در ارتقاء رفاه عمومی موثراست.
وی افزود:تعریض معابروتسهیل تردد شهروندان همچنان در اولویت مدیریت شهری قرار دارد و در این راستا با مشارکت شهروندان شاهد اقدامات و طرح های موثری هستیم. هدایت ابهای سطحی ،شناسایی و تعیین تکلیف ساختمان های ناایمن ،برونسپاری فرهنگسراها، اصلاح هندسی  سه راه ملاصدرا و میدان مصلی ، احداث پارک بانوان، احداث کمربندی زیتون ، تجهیزسکوهای استادیوم ورزشی ، ساخت پارک 8هکتاری حاشیه کمربندی چیتگر، تکمیل کانال سرپوشیده رودخانه آیرین وسالن ورزشی تنیس روی میز از دیگر طرح ها و پروژه های زیربنایی شهراست که نقش مهمی در ارتقاء سرانه و خدمات رسانی به شهروندان دارد.
شهلی  همچنین از جذب درآمد هزارمیلیارد ریالی در شش ماهه اول سال جاری توسط شهرداری خبرداد و گفت :امید است با تلاش وهمکاری مجموعه شهرداری و مشارکت شهروندان  شاهد تحقق کامل بودجه و توسعه و تقویت پروژه های عمرانی ،خدماتی ورفاهی بیشترشهر باشیم.
شهردارقدس در ادامه بااشاره به نقش و اهمیت استادیوم شهداء شهر قدس درارتقاء سرانه ورزشی شهرستان و میزبانی مسابقات آسیایی و لیگ برتر گفت : با تلاش وهمکاری و همدلی مجموعه شهرستان و مشارکت شهروندان ،مسابقات لیگ نخبگان اسیا با تایید کنفدراسیون فوتبال اسیا و نهادهای رسمی با موفقیت در حال برگزاری است و تلاش مجموعه شهرستان و مدیریت شهری میزبانی مطلوب، باکیفیت و استاندارد این رویداد مهم ورزشی است.ایران آنلاین
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها