کشتی حامل ۱۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان توقیف شد

استان‌ها

77159
کشتی حامل ۱۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان توقیف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در یکی از بنادر تجاری استان یک فروند کشتی حامل ۱۰ میلیون لیتر فرآورده های نفتی قاچاق شناسایی و توقیف شد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر، گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی مستقر در یکی از بنادرتجاری استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال و صادرات یک محموله سنگین فرآورده های نفتی مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیمی جهت بررسی موضوع به محل اعزام که در بررسی های میدانی مشخص شد یک فروند کشتی باری با 7 هزار تن محموله نفتی قصد خروج از بندر را دارد.

سردار جاویدان گفت: بنا به اظهار مالک این محموله هیدروکربن سبک اعلام شد که در بررسی و کارشناسی های انجام شده نوع محموله هیدروکربن سنگین تشخیص داده شد که با اسناد و مدارک ارائه شده مغایرت دارد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در بازرسی دقیق از کشتی مورد نظر قریب به 10 میلیون لیتر هیدروکربن سنگین کشف و در این رابطه چند متهم شناسایی شدند که تلاش ماموران برای دستگیری متهمان با هماهنگی قضایی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:ارزش مالی محموله کشف شده از این کشتی را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 350 میلیارد تومان است.


انتهای پیام/
منبع: تسنیم
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها