هسته اصلی مسئولیت های اجتماعی پالایش نفت آفتاب

اقتصاد

77235
هسته اصلی مسئولیت های اجتماعی پالایش نفت آفتاب

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب، در مراسم اهدای لوازم ضروری به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان، گفت: مجموعه پالایش نفت آفتاب، در سال‌های گذشته همواره سعی کرده است نقش خود را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به بهترین نحو ممکن در استان هرمزگان ایفا کند، چرا که این شرکت در این استان قرار گرفته و به‌نوعی با مردم شریف هرمزگان پیوند خورده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایران آنلاین، حامد کاویانی، در ادامه با تاکید بر وفاداری و سخت‌کوشی مردم هرمزگان، اظهار داشت: این استان مردمانی نجیب، زحمت‌کش و وفادار دارد که وظیفه همه صنایع فعال در این منطقه است تا در راستای رشد و توسعه شاخص‌های استانی، کاهش بیکاری، کاهش فقر و جلوگیری از وقوع جرائم از طریق اجرای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی، گام‌های مؤثری بردارند.

وی افزود: صنایع بزرگ در حوزه مسئولیت اجتماعی باید در تلاش باشند تا به توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی این استان کمک کنند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب به گستره فعالیت‌های این شرکت در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش، درمان و محیط‌زیست اشاره کرد و گفت: ما نه تنها در حوزه آموزش و درمان، بلکه در زمینه‌های محیط زیستی نیز فعال بوده‌ایم، زیرا معتقدیم که محیط زیست، حق حیات یک جامعه را تضمین می‌کند و سلامت جامعه مستقیماً به سلامت محیط‌زیست وابسته است.

کاویانی با ابراز خوش‌بینی و انرژی مثبت از این روز پرمعنا گفت: امروز، روزی زیبا و پر از انرژی است. در چنین روزهایی باید بذر امید کاشته شود؛ زیرا بزرگترین کاری که می‌توانیم به‌عنوان اثری ماندگار انجام دهیم، ایجاد امید در دل‌های مردم است. مسئولیت اجتماعی نباید فقط به کمک‌های مادی محدود شود، بلکه ایجاد امید و انگیزه در میان اقشار آسیب‌پذیر یکی از بزرگ‌ترین دستاوردها و اهداف ماست.

کاویانی در بخش دیگری از سخنان خود به اهتمام ویژه هیئت مدیره شرکت پالایش نفت آفتاب، به‌ویژه رئیس هیئت مدیره و خانواده ایشان، به گسترش فعالیت‌های خیرخواهانه اشاره کرد و گفت: رئیس هیئت مدیره و خانواده ایشان همیشه تلاش کرده‌اند تا با گسترش فعالیت‌های خیریه در استان، سهم خود را در بهبود وضعیت زندگی مردم ادا کنند. این تلاش‌ها نمونه‌ای از تعهد ما به مسئولیت‌های اجتماعی و انسانی است که همواره در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

کاویانی در پایان سخنان خود با تاکید بر لزوم همکاری مسئولان محلی و ملی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای و خیریه، خاطرنشان کرد: اگر مسئولان همکاری و راهنمایی نکنند، نمی‌توانیم به رشد و پیشرفت برسیم. برای دستیابی به اهداف بلندمدت در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی، نیازمند حمایت‌های جدی از سوی مسئولان هستیم تا بتوانیم برنامه‌های خود را به درستی اجرا کنیم و تأثیرات مثبتی بر زندگی مردم استان بگذاریم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار اقتصاد