ورود فرمانده سنتکام به سرزمین های اشغالی

بین‌الملل

77388
ورود فرمانده سنتکام به سرزمین های اشغالی

رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند «مایکل کوریلا» فرمانده سنتکام وارد تل آویو مرکز سرزمین‌های اشغالی شده است.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی تهدیدات این رژیم برای تهاجم به ایران، «مایکل کوریلا» فرمانده سنتکام وارد تل آویو شده است.

این در حالی است که نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی از مقامات این کشور خواست که در واکنش به حمله موشکی اخیر ایران به مواضع نظامی و اطلاعاتی رژیم اشغالگر، تأسیسات هسته‌ای ایران مورد حمله واقع شود.

در همین حال روزنامه فایننشال تایمز نوشت: مقامات اسرائیل هنوز حمله به تاسیسات هسته ای را به عنوان پاسخی به تهران در نظر نمی گیرند.

این در حالی است که منابع خبری روس گزارش دادند: ایران اعلام کرده است کشورهایی را که حریم هوایی خود را در اختیار اسرائیل قرار می دهند، دشمن تلقی می کند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور نیز شامگاه سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بر اساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد. وی افزود:‌ این اقدام در دفاع از منافع و اتباع ایرانی بود.

رئیس جمهور تصریح کرد:‌ نتانیاهو بداند، ایران جنگ‌طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد. این تنها گوشه‌ای از توان ماست. با ایران وارد درگیری نشوید.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل