حکیم نسبت به گسترش حضور رژیم صهیونیستی به اراضی کشورهای مجاور فلسطین هشدار داد

بین‌الملل

77399
حکیم نسبت به گسترش حضور رژیم صهیونیستی به اراضی کشورهای مجاور فلسطین هشدار داد

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق با گرامیداشت مجدد شهادت جمعی از فرمانده هان حزب الله و در راس آنها «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان، نسبت به گسترش حضور رژیم صهیونیستی به اراضی کشورهای مجاور فلسطین هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، عمار حکیم روز شنبه در دیدار با تعدادی از جوانان نخبه و شایسته عراقی، ضمن هشدار نسبت به گسترش حضور رژیم صهیونیستی در اراضی کشورهای مجاور فلسطین اشغالی، بیان کرد که ورود حزب الله به درگیری با این رژیم، برای همبستگی با ملت فلسطین و کاهش فشار بر غزه بود.

رهبر جریان حکم ملی عراق در ادامه ضمن گرامیداشت شهادت جمعی از مجاهدان و در راس آنها شهید «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: ترور رهبران حزب‌ الله موجب ظهور رهبران جدید و جهش در حرکت جریان مقاومت خواهد شد.

حکیم با بیان اینکه جنبش‌های آزادی‌خواه و انقلابی مرتبط با یک فرد یا رهبر نیست، افزود که ترور فرماندهان به ایجاد نسل‌هایی از رهبران جدید با تجربه‌تر و توانمندتر برای استفاده از فناوری نوین که موجب ایجاد جهش در حرکت حزب الله می‌شود، کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه میدان، قدرت مجاهدان و سطح آمادگی بالا آنها را ثابت کرده، بیان کرد که شخصیتی همانند سید حسن نصرالله به سختی جبران می‌شود اما کسی جانشین او خواهد شد و خواهد توانست امور را اداره کند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه بر همبستگی و حمایت از ملت فلسطین و لبنان تاکید کرد و تصریح کرد که عراق از دو ملت برادر از لحاظ سیاسی و با اقدام برای پایان جنگ و آتش‌بس و همچنین بسیج افکار عمومی در قبال مسائل امت حمایت می‌کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل