حمله پهپادی حزب الله به پایگاه نظامی اشغالگران در جنوب حیفا

بین‌الملل

77453
حمله پهپادی حزب الله به پایگاه نظامی اشغالگران در جنوب حیفا

حزب الله لبنان، یک پایگاه نظامیان اشغالگر صهیونیست در جنوب شهر حیفا را با چندین پهپاد هدف حمله قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه کوتاهی تاکید کرد پایگاه نظامی ۷۲۰۰ در جنوب شهر حیفا را با پهپادهای انتحاری مورد حمله قرار داده است و در این حمله، پایگاه مذکور به دقت مورد هدف قرار گرفت.

حزب الله همچنین اعلام کرد محل تجمع نظامیان اشغالگر در شهرک صهیونیست نشین «برعام» را مورد حمله راکتی قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان، همچنین تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی «خلة شعیب» در شرق روستای بلیدا را با آتش توپخانه هدف حمله قرار داد.

حزب الله در نهمین بیانیه‌اش طی روز یکشنبه تاکید کرد مواضع نظامیان اشغالگر در شهرک «برعام» را هدف حمله راکتی قرار داده است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد یک «سرگرد» این رژیم که در رویارویی با مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه زخمی شده بود، کشته شد.

همچنین ساعاتی پیش نیروهای ویژه مقاومت اسلامی لبنان در اقدامی غافلگیرانه وارد شهرک صهیونیست نشین کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی شدند.

برخی منابع از ربوده شدن شماری از نظامیان صهیونیست و کشته و زخمی شدن شماری دیگر خبر داده‌اند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از یورش گسترده حزب الله به الجلیل و غافلگیری ارتش این رژیم خبر داد.

در همین راستا، رسانه جنگ حزب الله اعلام کرد که ساعت ۱۳ روز شنبه به وقت محلی با پهپادهای انفجاری پایگاه «شمشمون» (مرکز فرماندهی پشتیبانی و یگان پشتیبانی منطقه‌ای ارتش اسرائیل) را هدف قرار داد.

براساس این گزارش، در این حمله ساختمان‌ها و اماکن استقرار نظامیان اسرائیل، به طور دقیق مورد اصابت قرار گرفت.

حزب الله همچنین نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در شهرک المناره هدف حمله موشکی سنگینی قرار داد و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه بیش از ۲ هزار شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل