عارف: راه سیدحسن نصرالله با جدیت ادامه می‌یابد

سیاست

77470
عارف: راه سیدحسن نصرالله با جدیت ادامه می‌یابد

معاون اول رئیس جمهور با حضور در دفتر حزب الله در تهران ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله گفت: مطمئن هستیم که با نگاه الهی که سیدحسن نصرالله داشتند، راه ایشان به جدیت ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، محمدرضا عارف روز یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ با حضور در دفتر حزب الله در تهران با بیان اینکه خون شهدا حقانیت راه را نشان می دهد، افزود: مطمئن هستیم که با نگاه الهی که ایشان داشتند راهشان به جدیت ادامه پیدا می کند و انشاالله خداوند در میان بچه های مجاهد حزب الله به جای سید حسن نصرالله، چند سید حسن نصرالله دیگر را به حزب الله تقدیم می کند.

وی اظهار داشت: به طور طبیعی وظیفه همه مسلمانان، از جمله مردم خوب لبنان همچنان حمایت از حزب الله است. مردم لبنان نشان دادند که قدرشناس حزب الله هستند؛ کمک هایی که به حزب الله کردند در انتخابات و در صحنه های سیاسی نوید بخش این است که انشاالله آینده در لبنان متعلق به حزب الله است که می تواند در راستای حذف رژیم غاصب و ددمنش صهیونیستی حاکم بر فلسطین موفق باشد و مردم هم کمک کنند.

عارف گفت:‌ مردم خوب ایران، هم مسئله فلسطین و مسئله لبنان را مسئله خود می دانند. مسؤلان جمهوری اسلامی هم که به طور طبیعی از میان مردم هستند از مردم دنباله روی می کنند و همیشه در کنار حزب الله و مردم لبنان هستند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست