حزب‌الله لبنان: تصمیم تاریخی جمهوری اسلامی ایران برای حمله به عمق رژیم اشغالگر را می‌ستاییم

بین‌الملل

77499
حزب‌الله لبنان: تصمیم تاریخی جمهوری اسلامی ایران برای حمله به عمق رژیم اشغالگر را می‌ستاییم

حزب‌الله لبنان در نخستین سالگرد عملیات طوفان الاقصی تاکید کرد: رژیم صهیونیسی ظالم و متجاوز ثابت کرده است که موجودیتی شکننده است که بدون حمایت آمریکا توانایی ادامه حیات را نخواهد داشت.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، حزب‌الله در سالگرد عملیات موفق مقاومت فلسطین تصریح کرد: این عملیات قهرمانانه اراده مقاومت فلسطین در مقابله با تجاوز، بی‌عدالتی و اشغالگری را به نمایش گذاشت. عملیات طوفان الاقصی اثرات تاریخی و پیامدهای راهبردی بر وضعیت کلی منطقه خواهد داشت تا اینکه با تحقق عدالت اشغالگری پایان یابد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا و متحدانش مسؤولیت کامل قتل، جنایت، بی‌عدالتی و تراژدی‌ها را بر عهده دارند.

حزب‌الله لبنان ادامه داد: جایی برای این رژیم موقت صهیونیستی در منطقه و بافت اجتماعی، فرهنگی و بشری ما وجود ندارد و آن یک غده سرطانی تهاجمی کشنده بوده و خواهد ماند که باید از بین برود، حتی اگر زمان زیادی ببرد.

طبق گزارش المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه خود افزود: ما پایداری مردم فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها را پس از یک سال صبر، استقامت و قهرمانی، علیرغم مصیبت و درد ناشی از آن، می‌ستایم و آنها سزاوار پیروزی هستند.

مقاومت اسلامی لبنان در ادامه تاکید کرد: از قدرت و شجاعت برادران مجاهد خود در جبهه‌های پشتیبانی در یمن عزیز و عراق بزرگ تمجید می‌کنیم. همچنین تصمیم تاریخی جمهوری اسلامی ایران برای حمله موشکی به عمق رژیم اشغالگر را می‌ستاییم.

حزب‌الله لبنان تصریح کرد: انفجار موشک در عمق خاک اراضی اشغالی تأثیرات بزرگ و پیامدهای عمده‌ای بر ماهیت این رویارویی آشکار با دشمن صهیونیستی دارد. تصمیم ما برای گشودن جبهه حمایت در هشت اکتبر برای حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شرافتمندانه آنها تصمیمی در جانب حقیقت، عدالت و انسانیت کامل است.

مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد: تصمیم ما برای گشودن جبهه حمایت در عین حال تصمیمی برای دفاع از لبنان و مردم آن است. به توانایی مردم بزرگ و مقاوم خود اطمینان داریم که تا زمانی که این ابر کنار رود، صبور، استوار و بااستقامت خواهند ایستاد.

حزب‌الله لبنان در پایان گفت: بعد از سختی آسانی و بعد از رنج و شدت، آسودگی را می‌بینیم. زمان شکست‌ها گذشت و نصر الله فرا رسید.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل