نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش راهبردی پوشاک در تهران برپا می‌شود

فرهنگ

78007
نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش راهبردی پوشاک در تهران برپا می‌شود

مدیرکل سرمایه‌گذاری ‌امور اشتغال استانداری تهران از افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش راهبردی پوشاک خبر داد و گفت: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین، فریدون عطایی روز دوشنبه از آغاز بکار دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی پوشاک فاخر ایران با اولویت زنجیره ارزش راهبردی در تهران خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد مرتبط با حلقه آخر زنجیره ارزش راهبردی پوشاک به شمار می‌رود.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و امور اشتغال استانداری تهران گفت: پس از تدوین ‌و تهیه نقشه راه، زنحیره ارزش راهبردی پوشاک، اولین زنجیره تکلیفی استان تهران محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در آیین افتتاح نمایشگاه پوشاک در پایتخت، هیات بزرگ تجاری ‌و اقتصادی از کشور روسیه حضور خواهد داشت.

عطایی با اشاره به اینکه دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی پوشاک فاخر ایران با اولویت زنجیره ارزش راهبردی به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا خواهد بود، اضافه کرد: در این نمایشگاه بیش از یکصد واحد تولیدی از تولیدکنندگان ‌مطرح کشور در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۷۰۰ مترمربع حضور خواهند داشت و تولیدات ‌و محصولات خود را برای بازدید بازرگانان خارجی و داخلی به نمایش می‌گذارند.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه از امروز دوشنبه ۲۳ مهرماه تا پنجشنبه ۲۶ مهرماه، ‌از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آماده ارایه خدمت به بازدیدکنندگان است.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار فرهنگ