لزوم جذب نیروی متخصص در شهرداری‌ها و بخشداری‌ها

استان‌ها

78182
لزوم جذب نیروی متخصص در شهرداری‌ها و بخشداری‌ها

نشست بررسی مشکلات شهرداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان‌های کرمان و راور امروز ۲۵ مهرماه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، در این نشست که با حضور شهباز حسن‌پور نماینده مردم کرمان و راور، جمعی از شهرداران و بخشداران با آیت‌اللهی موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان برگزار شد، مسائل و مشکلات شهرداری‌ها و بخشداری‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهباز حسن‌پور در این نشست ضمن تأکید بر ضرورت تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات برای شهرداری‌ها و بخشداری‌ها گفت: کمبود تجهیزات عمرانی در بسیاری از مناطق باعث کاهش کیفیت خدمات به مردم شده و باید با توجه ویژه به این مسئله، از طریق تأمین بودجه‌های لازم اقدام کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس همچنین به مشکلات نیروی انسانی در شهرداری‌ها و بخشداری‌ها اشاره کرد و افزود: برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم نیازمند جذب نیروهای متخصص و آموزش کارکنان فعلی هستیم.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان در این نشست ضمن تأیید اهمیت موضوعات مطرح‌شده، بر تلاش برای حل مشکلات شهرداری‌ها و بخشداری‌ها تأکید کرد.


انتهای پیام/
منبع: ایسنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها